اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان تأکید کرد:

توانایی بخش خصوصی در انجام وظایف غیرحاکمیتی دولت

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان گفت: دولت آمادگی لازم را دارد که تمام وظایف غیر حاکمیتی خود را به بخش خصوصی واگذار کند.

توانایی بخش خصوصی در انجام وظایف غیرحاکمیتی دولت
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، احمد فضلعلی ظهر امروز در آیین افتتاحیه نمایشگاه پاییزه همدان با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی تجلی اراده خدمت است، اظهار داشت: ارائه خدمات به قشر متوسط جامعه مهم‌ترین شاخصه نمایشگاه پاییزه است که در همین راستا عملکرد غرفه‌داران و مسئولان قابل تقدیر است.
وی افزود: برگزاری 10 روز نمایشگاه و تخفیف پنج تا 20 درصدی کالا نقش بسزایی در کنترل بازار و قیمت‌ها دارد که با توجه به این موضوع برگزاری جشنواره‌های پاییزه در نقاط مختلف استان ضرورت دارد.
مدیرکل امور اقتصادی استانداری همدان با تأکید بر اینکه برپایی نمایشگاه نماد وحدت در بین مسئولان است گفت: تلاش مسئولان در خدمات‌رسانی به مردم در رتبه نخست استان به منظور فراهم کردن تمهیدات قانون هدفمندی یارانه‌ها مشهود است.
وی خاطرنشان کرد: واگذاری امور به تشکل‌های خصوصی از اهمیت خاصی برخوردار است ولی باید در این خصوص تلاش بیشتری صورت بگیرد.
فضلعلی با بیان اینکه وحدت بین مردم و مسئولان اقتدار نظام به شمار می‌رود، خاطرنشان کرد: دستگاه‌های دولتی آمادگی لازم را دارند تا تمام وظایف غیر حاکمیتی خود را به بخش خصوصی واگذار کنند چرا که این قدرت و توان در بخش خصوصی نیز وجود دارد.
وی در پایان تصریح کرد: ضرورت دارد انجمن‌های حمایت از مصرف‌کنندگان برنامه‌ریزی خود را به شکل فراگیر و به عنوان حقوق مصرف‌کننده انجام دهند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول