اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان رضوی خبر داد:

تقدیر از دستگاه‌های تفویض اختیار به بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان رضوی گفت: از دستگاه‌هایی که در تفویض اختیار به بخش خصوصی موفق باشند، تجلیل میشود.

تقدیر از دستگاه‌های تفویض اختیار به بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمود صلاحی در جلسه کارگروه جهاد اقتصادی با بیان این مطلب اظهار داشت: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام جهاد اقتصادی نامگذاری شده باید در راستای توسعه همه جانبه استان به صورت یک حرکت جهادی و با سرعت بیشتر برنامه‌ریزی کرد.
وی افزود: اینکه برای اجرای پروژ‌ه‌ها باید از تسهیلات بانکی و منابع دولتی استفاده، شود صحیح است ولی باید از توان و ظرفیت بخش خصوصی و آورده آنها در بخش‌های مختلف استفاده کرد.
استاندار خراسان رضوی گفت: مدیران اجرایی در استان باید از تمام اختیارات خود در حل مشکلات و صدور مجوزهای لازم برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی و بخش کشاورزی استفاده کنند و منتظر دستور العمل‌ها و ابلاغیه‌های صادره از سوی مرکز نباشند.
صلاحی تصریح کرد: یکی از تجربیات موفق در حوزه ارائه بهتر خدمات به مردم، برون سپاری خدمات دستگاه‌های دولتی و اجرای آن توسط بخش خصوصی است که به همین منظور این ماه را ماه تفویض اختیارات بخش دولتی به بخش خصوصی نامگذاری میشود و دستگاه‌هایی که در این زمینه با موفقیت بیشتری کسب کنند مورد تقدیر قرار میگیرند.
وی ضمن ارائه گزارش سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی درباره طرح‌های نوین جهادی که سبب ارتقای بهره‌وری و کاهش مصرف انرژی میشود، با پرداخت تسهیلات به هفت طرح مطرح شده توسط بانک موافقت کرد و کمیته‌ای متشکل از معاون برنامه‌ریزی استانداری، رئیس سازمان جهاد کشاورزی، مدیرکل دفتر اقتصادی استانداری، رئیس شورای هماهنگی بانکهای استان و بانک عامل برای پرداخت تسهیلات را مامور کرد تا با تشکیل جلسات کارشناسی نسبت به پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی بر اساس اولویت آورده بخش خصوصی و رعایت موارد قانونی اقدام کنند.
استاندار خراسان رضوی همچنین دستگاه‌های خدمات‌ رسان مثل آب، برق، گاز و مخابرات را مکلف کرد انشعابات تمام واحدهای صنعتی، معدنی و بخش کشاورزی واجد شرایط را بین یک هفته تا یک ماه تحویل دهند.
استاندار خراسان رضوی درباره اشتغال نیز به تمام مدیران توصیه کرد برای ایجاد230 هزار فرصت شغلی تا پایان امسال برنامه‌ریزی کنند و تمام موارد را در سامانه مربوطه ثبت کنند.
انتهای پیام/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول