اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران در گفت و گو با فارس خبر داد:

اجرای فاضلاب برخی مناطق تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

خبرگزاری فارس:مدیر عامل شرکت فاضلاب از اجرای طرح فاضلاب در برخی مناطق تهران توسط بخش خصوصی در قالب قرارداد فاینانس داخلی خبر داد.

اجرای فاضلاب برخی مناطق تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی
اصغر ریاضتی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس گفت:اجرای طرح فاضلاب در مناطق 2، 4، 5 و 8 تهران با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و در قالب قرارداد فاینانس داخلی آغاز شد.
وی اظهار داشت: این امر در راستای پیاده سازی اصل 44 قانون اساسی و مشارکت بخش خصوصی در تامین منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح فاضلاب تهران انجام گرفته است.
ریاضتی ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، فاضلاب منطقه پونک توسط شرکت ژرف کار جم، جنت‌آباد توسط شرکت مشهد افرا، مجیدیه و وحیدیه توسط شرکت مرنتاک، سیدخندان، دبستان و ضلع غربی سبلان شمالی توسط شرکت آهوان‌تک و محدوده ضلع شرقی سبلان شمالی و لشگر توسط شرکت سازه اندیشان اجرا میشود که البته  عملیات اجرای شبکه در این محله‌ها از مرداد ماه در این مناطق آغاز شده است.
وی افزود: این شرکت‌ها طبق ضوابط وزارت نیرو و تحت نظارت شرکت فاضلاب تهران فعالیت میکنند و طبق قرارداد، پیمانکار سرمایه‌گذار، اجرا و تامین مصالح، فروش و نصب انشعابات مناطق مذکور را به عهده گرفته‌اند و هزینه خود را در حین اجرا از محل پیش فروش انشعاب تامین ‌میکنند.
مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران در ادامه گفت: در محدوده‌های اعلام شده بیش از 371 کیلومتر شبکه، نصب بیش از 50 هزار انشعاب و 2 واحد تصفیه‌خانه هر کدام به ظرفیت 525 هزار نفر در نظر گرفته شده که با اجرای این طرح‌ها جمعیت ساکن در محدوده‌های ذکر شده تحت پوشش خدمات دفع فاضلاب قرار خواهند گرفت.
انتهای پیام/م
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول