اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اشتغال، تولید و توسعه در کهگیلویه و بویراحمد؛

فارغ‌التحصیلان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی بپیوندند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کار در بخش خصوصی چندین برابر بیشتر از مشاغل دولتی با‌صرفه است، گفت: فارغ‌التحصیلان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی بپیوندند.

فارغ‌التحصیلان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به بخش خصوصی بپیوندند
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، جعفر گرجی‌پور در بازدید از چند طرح گلخانه‌ای شهرستان بویراحمد و همچنین پروژه مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات در راه پیشبرد اهداف کشاورزی این استان نقش ارزنده‌ای برعهده داشته و ما نیز از آرا و نظرات این قشر فرهیخته برای پیشرفت در کارها و خدمات‌رسانی بهتر به مردم استفاده می‌کنیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که پروژه مجتمع گلخانه‌ای شهدای فرودگاه یاسوج در سال 88 در قالب 42 هکتار زمین توسط مسئولان کلنگ‌زنی شد، ابراز داشت: هدف از اجرای این طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان بخش کشاورزی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد به ‌ویژه شهرستان بویراحمد بوده است.
این مسئول در مورد امور کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: فاز نخست این طرح را هم‌اکنون اجرایی کرده‌ایم که در آن چاه عمیق آب حفر شده و آب مورد نیاز سه فاز این مجتمع را تامین خواهد کرد.
گرجی‌پور افزود: در این پروژه بزرگ گلخانه‌‌ای حدود دو کیلومتر خط لوله انتقال آب وجود دارد و به استخر مکعبی شکلی منتهی می‌شود که در سه فاز آن اعتبارات ما 2 میلیارد تومان است و هزینه‌هایی که تاکنون کرده‌ایم در بحث حفر چاه و برق و استخر آب تا این زمان یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.
وی مشخصات فاز نخست این مجتمع گلخانه‌ای را در قالب 11 هکتار زمین عنوان کرد و گفت: در این 11 هکتار زمین 18 واحد گلخانه‌ای تدارک دیده شده که مساحت هر واحد آن سه هزار و 600 مترمربع و سطح مفید زیر کشت آن سه هزار و 400 مترمربع است.
گرجی‌پور با بیان این‌که هر واحد گلخانه‌ای این طرح را دو نفر از فارغ‌التحصیلان کشاورزی این استان اداره می‌کنند، اذعان داشت: انتظار ما این است که در چنین کارهایی این فارغ‌التحصیلان دور هم جمع شده تا بتوانیم با استفاده از نیروی انسانی توسعه یافته گام‌های مؤثری برای پیشرفت بخش کشاورزی این استان برداریم.
انتهای پیام/ن20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول