اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ارومیه اعلام کرد:

توسعه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارومیه

خبرگزاری فارس: شهردار ارومیه گفت: همکاری در زمینه‌های مختلف با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی افزایش می‌یابد.

توسعه همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی ارومیه
به ‌گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علیرضا عصمت‌پرست ظهر امروز در آیین افتتاح نخستین شعبه بانک شهر ارومیه که در سالن جلسات دهکده چی‌چست ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: برای نخستین بار در این شهرستان تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با بخش خصوصی تنظیم شد که در این تفاهم‌نامه اعتبارات مقتضی در حوزه‌های مختلف لحاظ شده است و به زودی به مرحله امضا و عقد قرارداد می‌رسد.
وی افزود: سیستم مدیریت شهری ارومیه با جذب متولیان و فعالان بخش خصوصی برای توسعه این شهرستان عزم جدی و قاطعانه دارد لذا برای عملی شدن برنامه‌های شهرداری باید مسئولان ارشد استان حمایت‌های خود را از این مجموعه دریغ نکنند.
این مسئول خاطرنشان کرد: الحاق بخشی از زمین‌های حاشیه شهر به طرح جامع، نویدبخش شتاب گرفتن حرکت توسعه‌مدارانه در ارومیه است به ‌طوری که در این ارتباط از اوراق مشارکت نیز برای جلب همکاری اقشار مختلف مردم به شکل مطلوب استفاده می‌شود.
وی در ادامه گفت: به ‌طور جدی برای ورود به عرصه سرمایه‌گذاری و مشارکت با بانک‌های مختلف در سیستم مدیریت شهری برنامه‌ریزی می‌شود لذا برای راه‌اندازی و افزایش شعب بانک شهر در مناطق مختلف استان باید شهرداران شهرستان‌‌ها به شکل مطلوب همکاری کنند.
عصمت‌پرست به آمادگی شهرداری ارومیه برای ورود به همه حوزه‌ها اشاره کرد و گفت: با رعایت موازین قانونی و مصالح مردم در حوزه‌های مختلف فعالیت خواهیم کرد لذا از ایده‌ها و پیشنهادهای ارائه شده از سوی نخبگان و فرهیختگان به شکل مطلوب استفاده خواهد شد.
این مسئول با بیان اینکه سال جاری توسط مقام معظم رهبری عنوان جهاد اقتصادی به خود گرفته است، اظهار داشت: با عنایت به این توصیه رهبر فرزانه انقلاب درصدد جلب همکاری مسئولان و اقشار مختلف مردم هستیم تا پروژه‌های عمرانی با شتاب بیشتری اجرا شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول