اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم تاکید کرد:

حل موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی

خبرگزاری فارس: استاندار قم خواستار برطرف شدن موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری توسط بخش خصوصی شد.

حل موانع سرمایه‌گذاری بخش خصوصی
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، حجت‌الاسلام محمدحسین موسیپور در دیدار رئیس انجمن انبوه سازان کشور، با اشاره به وضعیت مسکن مهر در استان قم اظهار داشت: مسکن مهر در استان قم در دو سال گذشته با پیشرفت خوبی همراه بوده به طوری که قم از رتبه آخر کشور در مسکن مهر، رتبه اول این بخش را کسب کرد.
وی ضرورت تامین زیرساخت‌های لازم همزمان با توسعه مسکن مهر در استان قم را یادآور شد و افزود: با تلاش‌های مدیران استان برخی از نیازهای مسکن مهر در حال برطرف شدن است .
استاندار قم با اشاره به اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های عمرانی، فرهنگی، تفریحی و... در منطقه پردیسان اظهار داشت: احداث شش باب مسجد با 2.5 میلیارد تومان اعتبار و 5 بوستان در منطقه پردیسان از جمله اقدامات در حال پیگیری در منطقه پردیسان است که تا سالگرد سفر مقام معظم رهبری به بهره برداری خواهد رسید.
وی ضمن تقدیر از اقدامات انجمن انبوه سازان کشور در رشد و پیشرفت روند ساخت واحدهای مسکن مهر در استان قم گفت: طرح‌های دیگر انجمن انبوه سازان کشور در پردیسان نیز باید با سرعت بیشتر ادامه یابد.
حجت‌الاسلام موسیپور ضرورت بهره گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی برای ساخت مراکز رفاهی، تجاری، تفریحی و فرهنگی ورزشی را یادآور شد و گفت: باید موانع موجود برای جذب سرمایه‌گذار از طرف دستگاه‌های مختلف برطرف و بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در زمینه‌های گوناگون فراهم شود.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به رشد سرمایه گذاری در استان قم در سال‌های اخیر بیان کرد: با اقداماتی که در چند سال اخیر صورت گرفته، سرمایه‌گذاری در استان قم روند رو به رشدی را طی کرده است، اما به تناسب ظرفیت‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری هنوز تا شاخص مطلوب فاصله داریم.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول