اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش مازندران آماده است

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان مازندران بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش را مناسب ارزیابی کرد و از آنها خواست در امر ورزش جوانان وارد میدان شوند.

بستر سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش مازندران آماده است
به گزارش خبرگزاری فارس از محمودآباد، سالن ورزشی روستای کلوده این شهر با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس، فرماندار، امام جمعه و مسئولان شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران مسئله ورزش را بسیار مهم دانست و گفت: امروز دیگر مقوله ورزش تفریح و وقت گذرانی نیست بلکه مبحث مهم و ارزشمندی است که باید توجه خاصی به آن کرد.
نصرالله پریچهره تصریح کرد: به دلیل همین اهمیت ما در اداره کل مازندران از ابتدای سال تاکنون تقریبا هفته‌ای بیش از یک پروژه ورزشی را افتتاح کردیم که در بحث محرومیت‌زدایی و بردن امکانات به روستاها بیشتر این پروژه‌ها در بخش روستایی به بهره‌برداری رسید.
پریچهره با اشاره به مجتمع ورزشی بزرگ خصوصی امیر آمل با اعتبار 3 میلیاردی اذعان داشت: بستر برای خصوصی سازی در بحث ورزشی آماده است و زمان آن رسیده که این بخش وارد عرصه ورزش شده و از اعتبارات آنها برای ورزش جوانان استفاده کرد.
وی با تقدیر از امام جمعه محمودآباد که نگاهی کاملا ورزشی دارد، خاطرنشان کرد: محمودآباد جزء هفت شهر از 19 شهر مازندران است  که برنامه چهارم توسعه در بخش سرانه فضای ورزشی را پایان داده و وارد برنامه پنجم توسعه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ورزش را همیشه جلوتر از امکانات دانست و اظهار داشت: از مجموع 3 هزار و 750 روستای مازندران یک هزار و 752 شورای ورزشی ثبت شده در استان داریم که جا دارد مسئولان در افزایش امکانات ورزشی ما را یاری کنند.
 رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد نیز با تشکر از حضور مسئولان، احداث این سالن را از مصوبات دور اول سفر ریاست جمهور و هیئت دولت به مازندران دانست.
اسماعیل پهلوان افزود: عملیات اجرایی سالن کلوده از سال 86 به مساحت یک هزار و 300 متر مربع و با اعتباری بیش از 350 میلیون تومان آغاز شد.
وی پیشرفت کار احداث سالن را به دلیل همکاری خوب دهیار و اعضای شورای اسلامی این روستا عنوان کرد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول