اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در سنندج صورت می‌گیرد؛

برگزاری همایش نقش بخش خصوصی در توسعه متوازن کشور

خبرگزاری فارس: همایش نقش و جایگاه بخش خصوصی در توسعه متوازن کشور و ارتقای مناطق کمتر برخوردار فردا با حضور رئیس اتاق بازرگانی ایران در سنندج برگزار می‌شود.

برگزاری همایش نقش بخش خصوصی در توسعه متوازن کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هدف از برگزاری این همایش بررسی نقش بخش خصوصی در توسعه متوازن کشور به ویژه مشوق‌ها و کمک‌های حمایتی دولت در توسعه‌یافتگی مناطق کمتر توسعه‌یافته است.
در این همایش علاوه بر محمد نهاوندیان، رئیس اتاق بازرگانی کشور، استاندار کردستان، رئیس سازمان بازرگانی کردستان، رئیس مجمع نمایندگان استان به ایراد سخنرانی می‌پردازند و مدیران استان، نمایندگان، فرمانداران و اعضای کارگروه توسعه صادرات و اقتصاد کردستان و نیز صنعتگران حضور دارند.
رئیس اتاق بازرگانی ایران علاوه بر حضور در این همایش در کارگروه توسعه صادرات استان شرکت می‌کند و از زمین محل ساخت نمایشگاه دائمی کردستان، که سال‌ها بلاتکلیف است، بازدید به عمل می‌آورد.
بازدید از زمین محل دائمی نمایشگاه به منظور اتخاذ تصمیمات نهایی و واگذاری این زمین به اتاق بازرگانی سنندج در راستای تسریع در ساخت این محل است.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول