اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تاکید کرد

جلوگیری از انحطاط معنوی دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش

فرماندار بشرویه گفت: جلوگیری از انحراف و انحطاط معنوی از جمله مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش است.

جلوگیری از انحطاط معنوی دانش‌آموزان از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش بشرویه اظهار داشت: تعلیم و تربیت از مهم‌ترین ارکان هر جامعه به شمار می‌رود.

وی تاکید کرد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر دو اصل اقتصاد و فرهنگ توجه به مسائل آموزشی و پرورشی باید در راس همه امور به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته شود.

فرماندار بشرویه متذکر شد: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری فرهنگ از اقتصاد مهم‌تر خوانده شده است و همین موضوع توجه بیش از پیش به مباحث معنوی در سیستم آموزش را مشخص می‌سازد.

مهدی‌نژاد تصریح کرد: چنانچه دانش‌آموزی در زمینه‌های علمی و آموزشی پیشرفت کند ولی در حوزه معنویات و فرهنگی دچار انحطاط باشد نمی‌تواند برای جامعه خود مفید و موثر واقع شود.

وی با تاکید بر پرورش روحی و روانی دانش‌آموزان اذعان داشت: در روند تعلیم و تربیت دانش‌آموزان تمامی جنبه‌های رشد فکری، علمی و معنوی کودکان و نوجوانان باید همپای یکدیگر رشد کنند.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: دانش‌آموزان بشرویه در سایر عرصه‌های علمی و فرهنگی در استان و حتی کشور به خوبی درخشیده‌اند و توجه به همین موضوع برنامه‌ریزی دقیق‌تر و اصولی‌تری را برای ارتقای سطح آگاهی و آموزش‌های ارائه شده به این دانش‌آموزان را می‌طلبد.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول