اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تاکید کرد

ممنوعیت حفاری‌ها در بشرویه از 24 اسفند

فرماندار بشرویه گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز و افزایش تردد، تمامی عملیات حفاری دستگاه‌های اجرایی در این شهرستان از 24 اسفند ماه تکمیل و جمع‌آوری شود.

ممنوعیت حفاری‌ها در بشرویه از 24 اسفند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در نشست شورای ترافیک بشرویه اظهار داشت: مصوبات شورای ترافیک به دلیل سر و کار داشتن با جان انسان‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی متذکر شد: آن دسته از اقدامات و عملیاتی که در حوزه مسائل ترافیکی نیاز به صرف هزینه و اعتبار بالایی دارد باید با بررسی‌های کارشناسانه توسط دستگاه‌های اجرایی اولویت‌بندی شود.

فرماندار بشرویه ادامه داد: بعد از اولویت‌بندی با تشکیل کار گروه‌ها و نشست‌های تخصصی طرح‌های زیربنایی و مهم‌تری که ضرورت اجرا شدن بیشتری را دارند برای اختصاص اعتبارات معرفی و مطرح شوند.

مهدی‌نژاد با تاکید بر اتمام حفاری‌ها تا 24 اسفند تصریح کرد: به دلیل افزایش تردد در ایام تعطیلات عید نوروز تمام دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به اتمام عملیات حفاری و جمع‌آوری نخاله‌های آن از سطح شهر و همچنین جاده‌ها اقدام کنند.

وی ساماندهی مبادی ورودی و خروجی بشرویه را از دیگر مواردی خواند که باید مورد توجه جدی قرار گیرد و افزود: شهرداری باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده و فرمانداری نیز بر این موضوع نظارت دقیقی دارد.

مصوبات شورای ترافیک در ردیف اولویت‌های اعتبارات تملک و دارایی

فرماندار بشرویه اظهار داشت: مسائل مربوط به امور ترافیکی ارتباط مستقیم و تنگاتنگی با جان و مال افراد دارد.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: به همین دلیل و برای حفظ جان افراد و جلوگیری از بروز سوانح و تصادفاتی که پیامد‌های آن غیر قابل جبران باشد مصوبات شورای ترافیک باید به طور جدی پیگیری شده و در ردیف اولویت‌های اختصاص اعتبارات تملک و دارایی قرار گرفته شود.

وی اذعان داشت: علاوه بر انجام پروژه‌ها و طرح‌های مختلف در زمینه بهبود و تسهیل روند ترافیک، فرهنگ‌سازی ترافیکی نیز باید از جانب دستگاه‌های عضو این شورا مورد توجه قرار گرفته شود.

انتهای پیام/69006/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول