اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه خبر داد

پیشرفت 20 درصدی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه

فرماندار بشرویه گفت: عملیات احداث بیمارستان 32 تختخوابی این شهرستان تاکنون 20 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و 650 میلیون تومان برای احداث آن هزینه شده است.

پیشرفت 20 درصدی پروژه بیمارستان 32 تختخوابی بشرویه

محمد علی مهدی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار اشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی پروژه‌های عمرانی در زمینه‌های گوناگون برای خدمت‌رسانی و رفع نیازهای مردم اجرایی شده است.

وی ادامه داد: در سال‌های اخیر برخی پروژه‌هایی که در ردیف طرح‌های شاخص و اولویت اول قرار دارند به دلیل کمبود اعتبار و یا وجود برخی مشکلات ناتمام مانده است.

فرماندار بشرویه پروژه احداث محور طبس به بشرویه را از جمله مهم‌ترین پروژه‌های ناتمام خواند و افزود: تاکنون 40 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای احداث این مسیر در نظر گرفته شده ولی تاکنون پنج درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مهدی‌نژاد از ناتمام بودن پروژه استخر شنای بشرویه خبر داد و متذکر شد: عملیات ساخت و ساز این استخر از سال 90 آغاز شده و با صرف اعتبار 346 میلیون تومان از محل منابع ملی تاکنون 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از طرح‌های مهمی که تاکنون عملیات اجرای آن ناتمام مانده است احداث و راه‌اندازی منطقه نمونه گردشگری بشرویه است.

فرماندار بشرویه اعتبار هزینه شده برای منطقه نمونه گردشگری بشرویه را 800 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این پروژه که عملیات اجرایی آن از سال 90 آغاز شده تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با بهره‌برداری از این طرح زمینه و فرصت‌های بسیار ارزشمندی در صنعت گردشگری برای بشرویه به وجود می‌آید.

مهدی‌نژاد احداث سالن ورزشی روستای غنی‌آباد، بازگشایی و احداث راه روستایی شهید قاسم‌پور و همچنین اجرای طرح آبخیزداری سد بتنی روستای کرند را از جمله دیگر پروژه‌هایی دانست که عملیات اجرایی آن ناتمام مانده است.

داشتن دید فرهنگی در اجرای پروژه‌های عمرانی

وی با اشاره به نامگذاری سال جدید با عنوان اقتصاد و فرهنگ تاکید کرد: در سال جدید پروژه‌های عمرانی نیز باید با رویکردی فرهنگی اجرا شوند.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به این موضوع اجرای پروژه‌ها و اقدامات زیر بنایی در حوزه فرهنگ در اولویت اجرای طرح‌ها قرار می‌گیرد.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: ایجاد چارت تشکیلاتی مستقل تبلیغات اسلامی و فرهنگ و ارشاد اسلامی با امکانات لازم و نیروهای مجرب از مهم‌ترین برنامه‌های فرهنگی پیش رو در سال جدید در بشرویه است.

وی اضافه کرد: در سال 93 سعی می‌شود با تکمیل فاز نخست ساختمان حوزه علمیه که به 3 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد اقدامی بزرگ در راستای ارتقای فرهنگ معنوی و مذهبی بشرویه انجام شود.

مهدی‌نژاد توسعه مشاغل خانگی، احداث مسیر بشرویه به بجستان، احداث سالن ورزشی روستاهای بالای یکصد نفر خانوار، گازرسانی به روستاهای بدون گاز بشرویه، اجرای برخی طرح‌های بیابان‌زدایی، احداث سوله مدیریت بحران و تکمیل درمانگاه‌های واقع در بخش‌های بشرویه به شبانه‌روزی در قالب تامین پزشک خانواده را از جمله پروژه‌ها و برنامه‌هایی خواند که عملی ساختن آنها در اولویت قرار دارند.

انتهای پیام/69006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول