اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه عنوان کرد

نشست‌های هم اندیشی راه حل برون رفت از مشکلات کشاورزی بشرویه

فرماندار بشرویه گفت: برگزاری جلسات هم‌اندیشی کشاورزان، سرمایه‌داران و کارشناسان و بیان و بررسی مشکلات و چالش‌های این بخش از بهترین راهکارهای برون رفت از این مشکلات است.

نشست‌های هم اندیشی راه حل برون رفت از مشکلات کشاورزی بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد علی مهدی‌نژاد صبح امروز در نشست هم‌اندیشی معتمدین، سرمایه‌گذاران و صاحب‌نظران بخش اقتصاد بشرویه اظهار داشت: رویکرد اصلی این نشست‌ها دستیابی به راهکارهای هدفمند و موثر برای پیشرفت و توسعه است.

وی تاکید کرد: همچنین در این نشست‌ها سعی می‌شود راهکارها و راه حل‌های کارآمد در عرصه اقتصاد برای محقق ساختن اقتصاد مقاومتی مورد بررسی قرار گیرد.

فرماندار بشرویه متذکر شد: انقلاب اسلامی ایران امروز در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، نظامی و دفاعی به صورت مستقل عمل می‌کند و تحقق اقتصاد مقاومتی ایران را به کشوری کاملا مستقل و بی‌مانند در عرصه‌های بین‌المللی تبدیل می‌کند.

مهدی‌نژاد برداشتن دیدگاه‌های اسلامی برای خارج شدن از مشکلات اقتصادی تاکید کرد و افزود: گرد هم آوردن افراد با ثروت‌های خرد و کلان و با تفکرات اقتصادی مختلف برای توسعه همه جانبه مناطق و شهرها ضروری است.

این مقام مسئول تصریح کرد: اعتماد داشتن و پرهیز از دو دستگی و گروه بندی‌های حزبی و سیاسی و فعالیت همه افراد یک منطقه به صورت هماهنگ و همدل لازمه رسیدن به هدف اصلی که همان توسعه همه جانبه است، می‌شود.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: با پیشرفت و توسعه بخش‌های مختلف نظیر کشاورزی، صنعت و دامداری علاوه بر توسعه و پیشرفت مناطق ما شاهد ایجاد فرصت‌های شغلی متعدد برای جوانان نیز خواهیم بود.

انتهای پیام/69006/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول