اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تاکید کرد

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد تاریخی قرن اخیر

فرماندار بشرویه گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران بزرگ‌ترین رویداد تاریخی قرن اخیر بود که دنیا را تکان داد.

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد تاریخی قرن اخیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد علی مهدی‌نژاد ظهر امروز در نشست ستاد گرامیداشت دهه فجر بشرویه اظهار داشت: انقلاب اسلامی مردم ایران بر پایه ارزش‌ها و اصول الهی استوار است.

وی ادامه داد: این انقلاب که در سایه حکومت الهی تشکیل شد نظام استکباری و استثماری ابرقدرتان دنیا را دگرگون کرد و چشم جهانیان را به کشور ایران معطوف ساخت.

فرماندار بشرویه متذکر شد: پیروزی انقلاب اسلامی در برابر رژیم ستمشاهی و حامیان مستکبر آن نه تنها رخدادی سیاسی بلکه یک رویداد بزرگ فرهنگی و مذهبی نیز بود.

این مسئول با تاکید بر اجرای پرشور و مطلوب برنامه‌های دهه مبارک فجر تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌ها باید به سمتی پیش رود که مبانی و اصول انقلاب اسلامی به خوبی به قشر جوان شناسانده شود.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: نسل جدید ما امروز باید بدانند که امنیت و آرامشی که اکنون در کشور حکم‌فرماست را مدیون جانفشانی‌ها و ایثار افرادی هستیم که در راه دستیابی به آرمان‌های اصیل خود از جانشان گذشتند.

وی با اشاره به اینکه هر روز از دهه فجر یک برگ از تاریخ ایران است، افزود: رویدادهای مهمی نظیر ورود امام خمینی(ره) پس از سال‌ها تبعید به میهن اسلامی، تشکیل دولت موقت، پیوستن ارکان اصلی رژیم ستمشاهی به مردم و همچنین پیوستن ارتش به مردم انقلابی رخدادهایی بود که اهمیت تاریخی این دهه را بیش از پیش مشخص می‌سازد.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: با توجه به اینکه خانواده‌ها از ارکان اصلی و اساسی اجتماع هستند متمایل کردن برنامه‌ها به سمت خانواده‌ها و مردمی‌ برگزار کردن این مراسم‌ها تاثیرات مثبت و سازنده دو چندانی را بر اجتماع خواهد گذاشت.

انتهای پیام/69006/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول