اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تأکید کرد

نظارت قوی بر اجرای مرحله دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها

فرماندار بشرویه بر ضرورت نظارت قوی بر اجرای مرحله دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها تأکید کرد.

نظارت قوی بر اجرای مرحله دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمد علی مهدی‌نژاد چهارشنبه‌شب در نشست هماهنگی اجرای مرحله دوم طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها در بشرویه اظهار داشت: هدفمندی یارانه‌ها قانونی است که اجرای مرحله نخست آن پشت سر گذاشته شده است.

وی متذکر شد: مرحله دوم هدفمند‌سازی یارانه‌ها با رویکرد کمک به افراد نیازمند و قشر کم درآمد جامعه اجرا می‌شود و به همین دلیل دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرای این طرح باید نظارتی جدی‌تر و قوی بر این موضوع داشته باشند.

فرماندار بشرویه با تأکید بر ثبت‌نام نکردن افرادی که در سطح بالای درآمد اقتصادی قرار دارند، تصریح کرد: باید با اطلاع‌رسانی دقیق زمینه ثبت‌نام افرادی که وضعیت اقتصادی آنان در سطوح پایین‌تری است به خوبی فراهم شود.

مهدی‌نژاد اضافه کرد: اطلاع‌رسانی و تسهیل روند ثبت‌نام افراد به ویژه در نقاط روستایی و عشایری باید به خوبی انجام شود و دستگاه‌های اجرایی گزارش‌های هفتگی خود را در این رابطه به ستاد ارائه کنند.

وی تصریح کرد: طرح هدفمندی یارانه‌ها در مرحله نخست همه افراد را تحت پوشش قرار داد ولی امیدواریم در مرحله دوم با حذف و اصلاح معایب و نقاط ضعف مرحله نخست گامی سازنده در راستای کمک به اقشار محروم و آسیب‌پذیر جامعه برداشته شود.

فرماندار بشرویه اذعان داشت: با نگه داشتن قیمت‌ها در حد واقعی خود و همچنین نظارت جدی بیش از پیش قوای سه‌گانه بر اجرای این طرح اجرای مرحله دوم طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها بازخورد مثبت‌تر و سازنده‌تری خواهد داشت.

انتهای پیام/69006/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول