اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بشرویه:

تشدید نظارت در بشرویه گامی در کنترل قاچاق سوخت است

معاون فرماندار بشرویه گفت: با تعامل دستگاه‌های اجرایی و تشدید نظارت و کنترل‌ها در بشرویه باید در زمینه کنترل قاچاق سوخت موفق‌تر از گذشته عمل کنیم.

تشدید نظارت در بشرویه گامی در کنترل قاچاق سوخت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری بشرویه، علیرضا زمان‌زاده در نشست اعضای شورای قاچاق و کالای شهرستان بشرویه اظهار داشت: هدفمندی یارانه‌ها و سوخت گامی مؤثر در جلوگیری از قاچاق سوخت از کشور است.

وی تصریح کرد: بیشترین مصرف سوخت در شهرستان بشرویه نفت کوره بوده که در طی سالیان گذشته برای مصرف پخت آجر استفاده می‌شده ولی بعد از تعطیلی مشاهده شد که تعدادی از واحد‌ها حواله سوخت را دریافت می‌کردند اما سوخت را به عنوان مواد سوختی دیگر صنایع به فروش می‌رساندند.

معاون فرماندار بشرویه در زمینه توقیف وسایل نقلیه افزود: توقیف بسیاری از موتورسیکلت‌ها در پارکینگ‌ها سبب شده تا کارت سوخت برخی از این وسایل نقلیه مورد سوء‌استفاده بعضی افراد سودجو قرار بگیرد و از سوخت آن مصرف شود.

زمان‌زاده ادامه داد: به همین خاطر نیروی انتظامی و دستگاه‌های مرتبط باید نسبت به ابطال و یا تعلیق کارت سوخت آنان در مدت زمانی خاصی اقدام کنند.

وی از دستگاه‌های مرتبط خواست تا نسبت به سوخت بعضی از کامیون‌ها که بیشتر توقف دارند و میزان سهمیه خود را ممکن است در خارج از شهر مورد سوءاستفاده قرار دهند توجه لازم را داشته باشند.

معاون فرماندار بشرویه در ادامه به کارت سوخت بعضی از تاکسی‌های برون شهری نیز اشاره کرد و گفت: سهمیه بسیاری از این تاکسی‌ها زیاد است و مشاهده شده که بیشتر در راه دور استفاده نمی‌شود و باید مورد پیگیری قرار گیرد.

زمان‌زاده با اشاره به قاچاق دام نظارت بر قیمت طلا و طرح شبنم که مدت‌ها پیش اجرا شد از مسئولان مربوطه خواست تا مسائل را پیگیری کنند.

وی همچنین خواست تا بر واحدهای تولیدی نیز نظارت شود و میزان سوخت مصرفی آنان مورد کنترل قرار گیرد و مالیات آنان نیز پرداخت شود.

انتهای پیام/22482/ر/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول