اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی:

ارتقاء امنیت در زندان راه رسیدن به اهداف زندانبانی اسلامی را هموار می‌کند

مدیر کل زندان‌های خراسان‌جنوبی گفت: ارتقاء امنیت در زندان راه رسیدن به اهداف زندانبانی اسلامی را هموار می‌کند.

ارتقاء امنیت در زندان راه رسیدن به اهداف زندانبانی اسلامی را هموار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی اربابی در جلسه آموزشی توجیهی فرماندهان یگان حفاظت استان اظهار داشت: تلاش‌ها و زحمات شما کارکنان حفاظت است که زمینه اصلاح رفتار زندانیان را فراهم کرده است چرا که اگر در زندان امنیت و نظم و اقتدار نباشد اصلاح رفتار زندانیان ممکن نمی‌شود.

وی اذعان کرد: کار کردن در زندان با استرس همراه است و تلاش‌ها و همت شما و کارکنان یگان حفاظت است که می‌تواند استرس را به حداقل کاهش دهد و زمینه‌ساز اجرای برنامه‌هایی با کیفیت در زندان‌ها شود.

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت زیاد توجه به پرسنل وظیفه تصریح کرد: پرسنل وظیفه اماناتی هستند که مدتی در اختیار ما هستند  پس باید در زمینه آموزش احکام شرعی، نماز جماعت و برگزاری اردوهای تفریحی و همچنین  زیباسازی مکان استراحت آنها تمام تلاش خود را بکار بگیریم.

اربابی ادامه داد: اگر پرسنل وظیفه با روحیه شاداب به کار مشغول باشند می‌توانند زمینه ارتقاء امنیت را در زندان فراهم کنند.

وی اذعان داشت: ورود مواد مخدر به زندان‌ها خط قرمز ماست و با کسانی که سعی در ورود مواد مخدر به زندان داشته باشند به شدت برخورد می‌شود.

این مقام مسئول اذعان داشت:  تلاش در راستای تامین امنیت در زندان، شغلی بسیار شرافتمندانه است و پاداش بسیار گران‌بهایی نزد خداوند متعال دارد.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول