اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی:

ستاد دیه امید به زندگی در خانواده زندانیان را رقم می‌زند

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: ستاد دیه امید به زندگی در خانواده زندانیان را رقم می‌زند.

ستاد دیه امید به زندگی در خانواده زندانیان را رقم می‌زند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی؛ محمدعلی اربابی در دوازدهمین نشست ستاد دیه اظهار داشت: در جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم و تکریم آنها اهمیت و جایگاه ویژه‌ای دارد و این خدمت برای مسئولان و مدیران توفیقی بزرگ است و مسئولانی که در نظام جمهوری اسلامی ایران مسئولیتی قبول می‌کنند باید ضمن انجام تعهدات و خدمت صادقانه این مسئولیت را یک موهبت از طرف خداوند بدانند. چرا که گاهی این خدمت صادقانه امید به زندگی را در زندانی و خانواده وی رقم می‌زند.

وی با اشاره به انتخاب راه شهادت برای پایداری اصل نظام اسلام در قیام عاشورای امام حسین(ع) افزود: آن امام که سرلوحه و سرمشق مردم ما در پیروزی انقلاب اسلامی بود برای پایداری اسلام، خود و خانواده را فدا کرد و ما باید برای رشد کشور ضمن ولایت‌پذیری، تلاش و کوششی شبانه‌روزی را در راس امور خود قرار دهیم.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی ریشه نظام و کشور ایران را ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه عنوان کرد و ادامه داد: چشم طمع دشمنان اسلام نیز به همین ریشه و بنیه قوی ایران است.

اربابی خواستار همت بیش از پیش مسئولان ستاد دیه استان، برای حل و فصل مشکلات زندانیان شد و تصریح کرد: ما باید برای تغییر در نگرش و شیوه زندگی بزهکاران صبر و تحمل ویژه‌ای داشته باشیم و باید با مدیریتی صحیح جلوی آسیب‌های احتمالی را بگیریم و با تدبیر صحیح بتوانیم مشکلات زندانی را مدیریت کنیم چه بسا که چشم امید زندانی و خانواده آنها به زندان و ستاد دیه است و همکاری و تلاش ما نور امید در دل آنها روشن کرده و می‌تواند نقطه عطفی برای آغاز یک زندگی آبرومند باشد.

در ادامه این نشست مدیر عامل و اعضای ستاد دیه استان ضمن ارائه گزارشی جامع از عملکرد و اقدامات صورت گرفته، نقطه‌نظرات، مسائل و مشکلات خود را بیان کردند.

انتهای پیام/22482/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول