اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی:

تقویت جسم و روح با آموزه‌های دینی و اخلاقی امکان‌پذیر است

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: تقویت جسم و روح با بکارگیری آموزه‌های دینی و اخلاقی امکان‌پذیر است.

تقویت جسم و روح با آموزه‌های دینی و اخلاقی امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی اربابی در بازدید از کانون اصلاح و تربیت بیرجند اظهارداشت: باید با پیروی از آموزه‌های دینی و پیاده کردن آن در زندگی روزمره خود به کمال و سعادت دنیوی و اخروی راه پیدا کنیم.

وی تصریح کرد: ارتقاء سطح علمی در سایه توجه به احکام و دستورات الهی و بزرگان دین مبین اسلام روشنگرترین راه سعادت در آینده شماست که با توسعه فضای آموزشی و بهره‌گیری از مربیان قرآنی و همچنین تعامل خوب با سازمان‌های آموزش و پرورش و فنی حرفه‌ای این مهم تحقق پیدا می‌کند.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی توسعه فضای آموزشی در کانون اصلاح و تربیت را یکی از عوامل مهم در برنامه‌های سازنده در راستای افزایش ظرفیت اقدامات بازپرورانه دانست و افزود: با توجه به سن پایین مددجویان در این مرکز و اصلاح پذیری بهتر آنها به منظور هدایت آنان در راستای درست زندگی با ایجاد اشتغال و حرفه‌آموزی‌، بهترین و مناسبت‌ترین برنامه‌ها با ایجاد بستر مناسب برای آنان فراهم می‌شود تا شاهد کمترین بازگشت مددجویان به زندان باشیم.

اربابی اذعان داشت: کانون اصلاح و تربیت استان خراسان جنوبی با استفاده از فضای مناسب و محیط آموزشی فراهم شده برای مددجویان به یکی از بهترین مراکز برای بازپروری مددجویان تبدیل شده است.

وی ادامه داد: استفاده از مربیان کارآزموده فنی و حرفه‌ای و کارکنانی که در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی فعالند در این مرکز سبب شده است تا اصلاح پذیری این افراد به بهترین نحو صورت پذیرد و شاهد چشمگیر مددجویان آموزش دیده در زمینه‌های مختلف باشیم.

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: از آنجایی که یکی از دلایل وقوع جرم در جامعه نبود شغل و بیکاری می‌باشد امید است با تلاش و همت مسئولان و همکاری اداره فنی و حرفه‌ای آموزش‌های مؤثری در بحث فنی و حرفه‌ای به مددجویان ارائه می‌شود تا شاهد بازگشت مجدد آنان به زندان نباشیم.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول