اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی:

آرامش روحی و روانی پرسنل، وظیفه ذاتی مسئولان است

مدیرکل زندان‌های خراسان‌جنوبی آرامش روحی و روانی پرسنل را وظیفه ذاتی مسئولان دانست و گفت: مسئولان باید در کنار رعایت قوانین و مقررات این نکته را مد نظر قرار دهند.

آرامش روحی و روانی پرسنل، وظیفه ذاتی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی اربابی در جمع کارکنان زندان قاین اظهار داشت: در نظام اداری یک سری وظایف و توقعات را سازمان از پرسنل دارد و در مقابل وظایف و انتظاراتی را نیز پرسنل از مجموعه سازمانی دارند که هر دو باید بعنوان تعهدات و تکالیفی دوسویه توجه داشته باشند.

وی تصریح کرد: در سیستم زندانبانی با توجه به منویات امام راحل، زندان به مثابه دانشگاه انسان‌سازی و تربیت بزهکاران و ناهنجاران است و زندانبانان نیز اساتید این دانشگاه هستند، بنابراین لازمه استادی توجه به معنویت و قداست کار، تلاش در راستای تربیت و اصلاح خود و ارتقاء دانش و مهارت کاربردی است تا این انتظار اجتماع از سیستم در اصلاح و تربیت مجرمان و بازگرداندن سعادتمندانه آنان به جامعه محقق شود.

مدیر کل زندان‌های خراسان جنوبی کار را در زندانبانی، حساس، اثرگذار در تربیت جامعه از ناهنجاری‌ها معرفی کرد و افزود: در چنین سیستم و مجموعه‌ای استفاده از دانش و خرد جمعی در توسعه کیفیت و انجام کار درست از اهمت به سزائی برخوردار است و انجام نشست‌های پرسش و پاسخ نیز با هدف ارج نهادن به کارکنان ارزشمند و پر تلاش دستگاه و تکریم آنان انجام می‌پذیرد.

اربابی ادامه داد: هر تدبیری باید به جای خودش اتخاذ شده و مورد استفاده قرار گیرد و تلاش شود تا از اهرم‌های مدیریتی که می‌تواند فرایند کار را نیز ارتقاء بخشد مانند تشویق و تنبیه نیز بدرستی و در جای خودش استفاده شود .

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول