اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خبر داد

ایجاد اشتغال برای 55 زندانی طبسی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون برای 55 زندانی طبسی اشتغال ایجاد شده است.

ایجاد اشتغال برای 55 زندانی طبسی

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت:  از ابتدای سال جاری تاکنون 335 زندانی طبسی آزاد و 113 زندانی دیگر نیز عفو خورده‌اند.

وی با بیان این‌که اگر زندانیان فاقد کار باشند سبب به وجود آمدن آسیب‌های اجتماعی در کشور می‌شود، تصریح کرد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون برای 55 زندانی در طبس شغل ایجاد شده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی اذعان داشت: خانواده زندانیان در دوران محکومیت سرپرست خانواده نیازمند کمک دستگاه‌های کشور هستند  و برای رسیدن به جامعه مطلوب و عاری از مشکلات زندان لازم است همه ارکان جامعه به کمک و مدد زندانی بشتابند.

معرفی 460 زندانی طبسی به انجمن حمایت از زندانیان

اربابی متذکر شد: در همین راستا از ابتدای سال جاری تاکنون 30 زندانی طبسی به کمیته امداد و 18 زندانی به بهزیستی معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: همچنین در این مدت 463 زندانی در طبس به انجمن حمایت از زندانیان معرفی شده‌اند.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به بررسی وضعیت خانوادگی و روش تربیتی رایج در خانواده 137 زندانی طبسی، متذکر شد: همچنین در این مدت پرونده قضایی 801 زندانی توسط مددکاران زندان مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است.

اربابی ادامه داد: طی این مدت در پی پیشنهاد مددکاران به 148 زندانی طبس نیز کمک مالی پرداخت شده است.

وی بررسی وضعیت تحصیلی و مهارتی 167 زندانی، بررسی وضعیت جسمانی 409 نفر، بررسی وضعیت قضایی 532 زندانی از مراجع قضایی، پیگیری وضعیت قضایی 396 زندانی از اجرای احکام زندان و تماس با 60 نفر از شاکیان زندانیان برای اخذ رضایت از آن‌ها را ازجمله اقدامات دیگر مددکاران در زندان طبس عنوان کرد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خاطر نشان کرد: زندانی محصول دستگاه قضایی نیست و تمام ارگان جامعه در تولید زندانی نقش دارد به همین دلیل باید تمام دستگاه‌های اجرایی به کمک زندانیان و خانواده آن‌ها بیایند.

انتهای پیام/69022/س20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول