اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی:

ثبت دقیق آمار در پیشبرد اهداف سازمانی نقش بسزایی دارد

مدیر‌کل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: اطلاعات زندانیان در نزد ما امانت است و باید حفظ شود و ثبت به موقع این آمار و اطلاعات می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی نقشی بسزایی داشته باشد.

ثبت دقیق آمار در پیشبرد اهداف سازمانی نقش بسزایی دارد

به گزارش‌ خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های خراسان جنوبی، محمدعلی ‌اربابی در نشستی که با حضور رؤسای زندان‌ها، مسئولان دفاتر قضایی و آمار و رایانه زندان‌های تابعه، اظهارداشت: باید ارتباط تنگاتنگی بین کارشناسان حوزه‌های مختلف، بویژه اجرای احکام و آمار و رایانه با مدیر‌کل وجود داشته باشد.

وی با اشاره به سخنان ریاست سازمان زندان‌های کشور، دقت، سرعت و به موقع ثبت‌کردن آمار و اطلاعات را از وظایف اصلی پرسنل دانست و افزود: اطلاعات زندانیان در نزد ما امانت است و باید حفظ شود و از طرفی ثبت به موقع این آمار و اطلاعات می‌تواند در پیشبرد اهداف سازمانی نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی‌ با اشاره به قانون اصلاح مجازات اسلامی، از واحدهای بهزیستی و مددکاری زندان‌ها خواست تا زمینه تماس زندانیان جدید‌الورود برای اطلاع از وضعیت قضایی به خانواده‌ها را فراهم کنند تا ضمن رعایت حقوق شهروندی و تکریم انسانی، زمینه کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها نیز فراهم شود.

در  پایان این نشست پس از ارائه گزارش توسط رؤسای زندان‌ها، مسئولان اداره قضایی و فناوری اطلاعات اداره کل، هر یک از حاضران به بیان مشکلات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/22482/ک/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول