اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خبر داد

معرفی 1077 خانواده زندانی در خراسان‌جنوبی به مراکز حمایتی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 77 خانواده زندانی در خراسان جنوبی توسط انجمن حمایت از زندانیان استان به مراکز حمایتی، بهداشتی و درمانی معرفی شدند.

معرفی 1077 خانواده زندانی در خراسان‌جنوبی به مراکز حمایتی

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال‌جاری تاکنون انجمن حمایت از زندانیان خراسان جنوبی عفو و آزادی مشروط 202 زندانی را پیگیری کرده است.

وی از آزادی 101 زندانی توسط انجمن حمایت از زندانیان استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون این انجمن اخذ رضایت از شاکیان 56 زندانی را پیگیری کرده است که این امر سبب آزادی 48 زندانی شده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با اشاره به آزادی چهار زندانی توسط کمک نقدی انجمن، تصریح کرد: در این مدت 49 زندانی استان نیز با کمک خیران آزاد شده‌اند.

اربابی اذعان داشت: همچنین طی این مدت انجمن حمایت از زندانیان استان 559 دوره آموزش گروهی مهارت‌های زندگی برای خانواده زندانیان برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال‌جاری تاکنون یک‌هزار و 77 مورد از خانواده‌های زندانیان به مراکز حمایتی، درمانی و بهداشتی معرفی شده‌اند، افزود: انجمن حمایت از زندانیان در طی این مدت امور تحصیلی 755 نفر از فرزندان زندانیان را مورد پیگیری قرار داده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی اضافه کرد: همچنین این انجمن در طی این مدت برای 48 نفر از همسران زندانیان شغل ایجاد کرده است.

اربابی مطالعه و پیگیری پرونده قضایی 699 زندانی، انجام یک‌هزار و 553 مورد مصاحبه با زندانیان و خانواده آن‌ها، انتقال 33 زندانی به شهر محل اقامت خانواده آن‌ها و اخذ مرخصی 247 زندانی را از جمله اقدامات دیگر انجمن حمایت از زندانیان در این مدت عنوان کرد.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون این انجمن برای 383 زندانی پرونده مددکاری تشکیل داده است.

انتهای پیام/69022/ر20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول