اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خطبه‌های نماز جمعه عنوان شد

تقدیر امام جمعه نهبندان از برگزارکنندگان کنگره سرداران شهید

امام جمعه نهبندان برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای نهبندان را معرف خوبی برای شهید‌پرور بودن شهرستان عنوان و از تمامی برگزارکنندگان این مراسم تشکر کرد.

تقدیر امام جمعه نهبندان از برگزارکنندگان کنگره سرداران شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته نهبندان به سفر اخیر مسئول سیاست خارجه اتحادیه اروپا اشاره و اظهار کرد: سفر اشتون به ایران خوب بود ولی ملاقات وی با فتنه‌گران و کسانی که دستشان به خون شهدای انقلاب آغشته است با حقوق بشر مغایرت دارد.

وی افزود: ملاقات اشتون با فتنه‌گران یک نقطه منفی سفر وی به شمار می‌رود و رئیس قوه قضائیه تذکرات خوبی به مسئولان این اقدام دادند.

امام جمعه نهبندان ادامه داد: بارش بی‌سابقه باران از روز گذشته در این شهرستان آغاز شده که در 14 سال اخیر بی‌سابقه بوده است و مردم باید شکر این نعمت الهی را به جا آورند و بهترین شکرگزاری به درگاه خداوند اقامه نماز جمعه است.

خزاعی بارش رحمت الهی در این شهرستان را به شکرانه برگزاری نخستین کنگره شهدای نهبندان و دعای شهدا دانست و افزود: این رحمت الهی را مدیون دعای شهدا هستیم و این که این مراسم به صورت آبرومندانه برگزار شد به لطف خدا، شهدا و نیت پاک مردم بود.

وی برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای نهبندان را معرف خوبی برای شهیدپرور بودن شهرستان عنوان و از تمامی برگزارکنندگان این مراسم تشکر کرد.

امام جمعه نهبندان با اشاره به ایام پایانی سال تصریح کرد: موضوع چهارشنبه آخر سال یک موضوع خرافی است که باید کنار گذاشته شود و خانواده‌ها در این ایام باید بیشتر مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

خزاعی درباره کسانی که مواد محترقه به مردم می‌فروشند، گفت: پولی که از راه فروش این مواد به دست می‌آورند مشکل‌دار است چون با جان مردم بازی می‌کنند و بهانه به دست دشمنان نظام می‌دهند.

گفتنی است در نماز جمعه این هفته نهبندان طی حکمی از سوی مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه مسئولیت امامت جمعه حجت‌الاسلام خزاعی به مدت سه سال دیگر تمدید و به وی ابلاغ گردید.

انتهای پیام/69015/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول