اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

راهپیمایی 22 بهمن ولایت‌مداری ملت را متجلی می‌سازد

امام جمعه نهبندان با بیان این‌که راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر اسلام محوری و ولایت‌مداری ملت را متجلی می‌سازد، گفت: مردم با راهپیمایی باشکوه خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را خوار‌تر از گذشته می‌کنند.

راهپیمایی 22 بهمن ولایت‌مداری ملت را متجلی می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی امشب در جمع مسئولان و مردم شهرستان نهبندان اظهار کرد: دهه مبارک فجر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری‌های مردان و شیر‌زنانی است که برای پیروزی انقلاب و احیای باورهای دینی به ندای امام خمینی(ره) لبیک گفتند.

وی ادامه داد: دهه فجر برای ملت ایران اسلامی سراسر افتخار و عزت است چرا که با پیروزی انقلاب اسلامی سنت‌ها و ارزش‌های دینی در جامعه حاکم و رژیم پهلوی و تمامی دشمنان اسلام از ملت ایران شکست خوردند.

امام جمعه نهبندان بیان این‌که دهه فجر و حضور حماسی مردم در صحنه رسالت مسئولان را خطیرتر می‌کند، تصریح کرد: مسئولان باید از این دهه الگوبرداری و برای خدمت‌رسانی بهتر و بیشتر به مردم بیش از پیش تلاش کنند.

خزاعی مردم را ولی نعمتان این انقلاب عنوان کرد و افزود: این انقلاب انقلاب پابرهنگان است و ما مدیران و مسئولان باید آن طور که شایسته و درخور شان مردم است به آنها خدمت‌رسانی داشته باشیم.

وی از 22 بهمن‌ماه به عنوان یک روز مهم و سرنوشت‌ساز در تاریخ انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در همه صحنه‌ها حضور داشته و چه فتنه‌های بزرگی را با حضور و ولایت‌مداری خود خنثی و تبدیل به فرصت کردند که 22 بهمن امسال نیز این حماسه بار دیگر با بصیرت و دشمن‌شناسی مردم رقم خواهد خورد.

امام جمعه نهبندان با اشاره به این‌که 22 بهمن روز ولایت‌مداری و تجلی اسلام‌محوری و ولایت‌پذیری ملت است، اذعان داشت: مردم در این روز و با راهپیمایی باشکوه خود بار دیگر توطئه‌های دشمنان را خنثی و آنها را خوار‌تر از گذشته خواهند کرد.

خزاعی اضافه کرد: مردم در راهپیمای 22 بهمن از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و امام راحل حمایت و با شهدای گرانقدر پیمانی مجدد می‌بندند و عهد می‌کنند که برای بقای این نظام و انقلاب هرگز صحنه را ترک نخواهند کرد و ولایت‌مدار باقی خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: حضور حماسی، پرشور و با شعور ملت در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه امسال ولایت‌پذیری و تبعیت محض آنها را از ولایت فقیه در صحنه عمل به نمایش می‌گذارد.

انتهای پیام/69003/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول