اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان تأکید کرد

مرگ مغزی ارزش‌های دینی با ورود ماهواره

امام جمعه نهبندان گفت: ماهواره سبب مرگ مذهبی شده و ارزش‌های دینی را نابود می‌کند.

مرگ مغزی ارزش‌های دینی با ورود ماهواره

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباس‌علی خزاعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی و سیاسی جمعه این هفته نهبندان با گرامیداشت ولادت حضرت زینب(س) اظهار داشت: حضرت زینب(س) شخصیتی برتر و نمونه است و برای شناساندن ویژگی‌ها و سیره ایشان حوزویان و دانشگاهیان باید تلاش کنند.

وی افزود: ایشان با توجه به ویژگی‌های اخلاقی، فداکاری، شجاعت خود درس‌های زیادی به زنان جامعه اسلامی داده‌اند و به عنوان یک الگو برای زنان قرار دارند.

امام جمعه نهبندان به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی و روز احسان و نیکوکاری اشاره کرد و اذعان داشت: کمیته امداد در خدمت محرومان و نیازمندان است و برای رفع مشکلات آنها تلاش می‌کند.با توجه به این‌که در آستانه سال جدید قرار داریم باید نسبت به کمک به محرومان توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

امام جمعه نهبندان در ادامه به سفر مسئولان روزنامه خراسان به این شهرستان طی هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این گروه از نقاط مختلف شهرستان بازدید کردند و در دیداری که با این گروه در دفتر داشتیم نکات مهمی بیان شد.

خزاعی با اشاره به این‌که در آستانه دهه فاطمیه هستیم، متذکر شد: باید چند نکته را مورد توجه قرار دهیم که نخستین نکته این است که باید با شور بیشتر این ایام برگزار شود و در برگزاری جلسات شادی و عروسی شئونات اسلامی حفظ شود؛ ادارات فرهنگی باید زمینه‌های مناسب و جایگزین برای این مراسمات پیدا کنند.

وی ادامه داد: دشمن و استکبار در تلاش است که با تهاجم فرهنگی به دین و زندگی مردم ضربه بزند؛ وجود ماهواره در خانه مانند یک بمب انفجاری است که آورده باشیم.

امام جمعه نهبندان افزود: آوردن ماهواره به خانه سبب مرگ مذهبی شده چون ارزش‌های دینی و نظام اسلامی را از بین می‌برد و فحشا و منکرات را ترویج می‌دهد.

خزاعی با اشاره به روز درختکاری و منابع طبیعی، اعزام راهیان نور، تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی در سال 1358، معرفی نخستین امام جمعه شهر شوسف و برگزاری نخستین کنگره سرداران شهید و شهدای شهرستان نهبندان در 22 اسفند سال جاری از دیگر برنامه‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباس‌علی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

انتهای پیام/69015/خ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول