اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نهبندان:

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نجات‌دهنده کشور از مشکلات است

امام جمعه نهبندان گفت: در حال حاضر نسخه نجات‌دهنده کشور از مشکلات خارجی و استکبار، سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

سیاست‌های اقتصاد مقاومتی نجات‌دهنده کشور از مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی ظهر امروز در نماز عبادی، سیاسی جمعه نهبندان با اشاره به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: در زمان حاضر نسخه نجات‌دهنده کشور از مشکلات خارجی و استکبار سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی بهترین راهبرد در برابر فشارها و تحریم‌های دشمنان است و نگاه به درون و عدم توجه به بیرون از کشور و ساخت درونی است که اقتصاد مقاومتی را شکل می‌دهد.

امام جمعه نهبندان، پشتوانه تحقق اقتصاد مقاومتی را مردم و نیروی درونی دانست و گفت: مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان دادند که پشتیبان نظام هستند.

خزاعی با اشاره به برگزاری رزمایش فاطمیون در شهرستان نهبندان اذعان داشت: برگزاری این رزمایش پشتوانه خوبی برای اقتصاد مقاومتی است و هم حضور در این رزمایش بازدارنده و امنیت آورنده است.

وی به مناسبت سالروز فتوای تاریخی میرزای شیرازی، تصریح کرد: فتوای تحریم تنباکو، اقتدار مرجعیت بود که ایشان با نیم خط فتوا توانست در مقابل استکبار ایستادگی کند و نقشه‌های آنها را نقش بر آب کند.

خطیب جمعه نهبندان ادامه داد: دشمنان و استکبار در تلاش است که با ولایت فقیه و مرجعیت مقابله کند که مردم بارها و در زمان‌های گوناگون پشتیبانی خود را اعلام کرده‌اند.

اشاره به 9 اسفند فرمان امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد مستضعفان و جانبازان، 10 اسفند ورود امام خمینی(ره)به قم پس از 15 سال تبعید در سال 1357 و 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)و روز احسان و نیکوکاری از دیگر بخش‌هایی بود که حجت‌الاسلام عباسعلی خزاعی در خطبه‌های نماز جمعه به آنها اشاره کرد.

گفتنی است؛ از اعضای سابق شورای هیئت مذهبی نهبندان در پایان نماز جمعه تقدیر شد.

انتهای پیام/69015/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول