اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان‌جنوبی:

14 هزار خانوار روستایی خراسان‌جنوبی آبرسانی سیار شدند

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 13 هزار و 774 خانوار روستایی استان با تانکر آبرسانی شدند.

14 هزار خانوار روستایی خراسان‌جنوبی آبرسانی سیار شدند

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 10 هزار و 590 اتفاق شبکه توزیع و خط انتقال رفع شده است.

وی با بیان این‌که 124 الکتروپمپ در این مدت تعویض و تعمیر شده است، تصریح کرد: همچنین 308 تابلو برق تعویض و تعمیر شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی از حمل 282 هزار و 517 متر مکعب آب با تانکر خبر داد و اذعان داشت: تعداد 24 هزار و 488 سرویس آب تانکری به روستاهای فاقد لوله‌کشی آب استان حمل شده است.

بسکابادی با بیان این‌که 381 روستای استان خراسان‌جنوبی با تانکر آبرسانی می‌شود، ادامه داد: تعداد 13 هزار و 774 خانوار روستایی استان آبرسانی سیار می‌شوند.

وی با بیان این‌که از آغاز سال جاری تاکنون 110 مورد خرید و نصب سیستم گندزدایی صورت گرفت، متذکر شد: همچنین 14 هزار و 577 نمونه‌برداری و آزمایشات میکروبیولوژی انجام شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که یک‌هزار و 84 نمونه‌برداری و آزمایشات شیمیایی انجام شده است، افزود: میزان 11 تن گاز کلر برای گندزدایی توزیع شده است.

بسکابادی از توزیع 22 تن پرکلرین برای گندزدایی خبر داد و یادآور شد: مطلوبیت کلر باقی‌مانده 97 درصد بوده است.

وی با بیان این‌که مطلوبیت میکروبی آب 99 درصد بوده است، اضافه کرد: تعداد 466 هزار و 932 مورد کلرسنجی از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفته است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان‌جنوبی با بیان این‌که از آغاز امسال تاکنون 4 هزار و 67 فقره انشعاب آب فروخته شده است، خاطرنشان کرد: مشترکان آب و فاضلاب روستایی استان در این مدت 12 میلیون و 684 هزار و 774 متر مکعب آب مصرف کرده‌اند.

انتهای پیام/69010/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول