اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان جنوبی خبر داد

نیازمندی 30 میلیارد تومانی آبرسانی به روستاهای خراسان‌جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: برای آبرسانی به 42 روستای استان 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

نیازمندی 30 میلیارد تومانی آبرسانی به روستاهای خراسان‌جنوبی

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان این‌که روستاهایی که از لوله‌کشی آب برخوردار نیستند با استفاده از تانکر آبرسانی می‌شوند، اظهار کرد: از آغاز سال جاری تاکنون 382 روستا آبرسانی سیار شده‌اند.

وی با بیان این‌که این تعداد روستا دارای 13 هزار و 895 خانوار هستند، ادامه داد: این خانوارها با جمعیتی بالغ بر 51 هزار و 837 نفر آبرسانی سیار شدند.

هزینه‌کرد 800 میلیون تومانی آبرسانی روستاهای فاقد آب بهداشتی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی افزود: برای آبرسانی به روستاهای فاقد لوله‌کشی استان از آغاز امسال تاکنون 800 میلیون تومان هزینه شده است.

بسکابادی با بیان این‌که آب و فاضلاب روستایی استان دارای 15 تانکر دولتی برای آبرسانی به روستاها است، گفت: همچنین 13 تانکر خصوصی نیز در این زمینه فعالیت می‌کنند.

وی با بیان این‌که روستاهای درمیان با شش تانکر، آبرسانی سیار می‌شوند، اذعان داشت: روستاهای فردوس، سرایان، خوسف و بشرویه با یک تانکر آبرسانی می‌شوند.

برخورداری 691 روستا از آب لوله‌کشی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان این‌که 691 روستای استان از آب لوله‌کشی برخوردار هستند، تصریح کرد: از آغاز سال جاری 96 کیلومتر خط انتقال انجام شده است.

بسکابادی از انجام 10 کیلومتر شبکه توزیع از آغاز سال جاری تاکنون خبر داد و یادآور شد: همچنین در این مدت شش حلقه چاه آب حفر شده است.

وی با بیان این‌‌که در سال جاری 45 روستا در دستور کار لوله‌کشی آب قرار دارند، متذکر شد: از این تعداد تاکنون سه روستا آبرسانی شده‌اند.

42 روستا در برنامه آبرسانی است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان این‌که 42 روستا هنوز آبرسانی نشده است، اضافه کرد: برای آبرسانی به این روستاها 30 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

بسکابادی خاطرنشان کرد: در صورت تامین اعتبار این روستاها آبرسانی می‌شوند.

انتهای پیام/69010/ق30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول