اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفار خراسان ‌جنوبی‌:

713 میلیون تومان‌ برای آبرسانی سیار به روستاهای خراسان‌جنوبی هزینه شد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌ جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون 712 میلیون و 800 هزار تومان برای آبرسانی به روستاهای فاقد لوله‌کشی استان هزینه شده است.

713 میلیون تومان‌ برای آبرسانی سیار به روستاهای خراسان‌جنوبی هزینه شد

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: از آغاز سال جاری تاکنون 48 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال خراسان جنوبی توسط آب و فاضلاب روستایی این استان اصلاح و بازسازی شده است.

وی با بیان این‌که 8 هزار و 107 مورد اتفاقات در لوله‌ها رفع شده است، ادامه داد: همچنین 109 مورد اتفاق نیز در مخازن برطرف شده است.

384 روستای خراسان‌جنوبی فاقد لوله‌کشی آب شرب

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌ جنوبی با بیان این‌که بخشی از روستاهای استان با تانکر به صورت سیار آبرسانی می‌شوند، افزود: تعداد 384 روستای استان با تانکر آبرسانی می‌شوند.

بسکابادی تعداد خانوار این روستاها را 13 هزار و 970 خانوار دانست و گفت: تعداد 18 هزار و 771 سرویس آب به این روستاها حمل شده است.

وی مجموع آب حمل شده به روستاهای فاقد لوله‌کشی آب را 216 هزار متر مکعب دانست و اذعان داشت: میانگین هر متر مکعب آب حمل شده 3 هزار و 300 تومان است.

تعمیر 3450 کنتور فرسوده خانگی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان‌ جنوبی تصریح کرد: از آغاز سال جاری تاکنون برای آبرسانی سیار به روستاهای فاقد لوله‌کشی آب شرب 712 میلیون و 800 هزار تومان هزینه شده است.

بسکابادی با بیان این‌که 145 الکتروپمپ از آغاز سال جاری تاکنون تعمیر و تعویض شده است، یادآور شد: همچنین 174 تابلوی برق تعمیر و تعویض شده است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد 3 هزار و 450 کنتور فرسوده مشترکان خانگی از آغاز امسال تاکنون تعمیر شده است.

انتهای پیام/69010/ش‌30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول