اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از آغاز سال جاری تاکنون صورت گرفت

دریافت 69 میلیارد ریال اعتبار توسط آبفار خراسان‌جنوبی

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: از آغاز سال جاری تاکنون آبفار استان مبلغ 69 میلیارد و 397 میلیون ریال اعتبار دریافت کرده است.

دریافت 69 میلیارد ریال اعتبار توسط آبفار خراسان‌جنوبی

علی‌اکبر بسکابادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: اعتبارات مصوب شده برای آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی مبلغ 220 میلیارد و 820 میلیون ریال بوده است.

وی با بیان اینکه از این میزان 84 میلیارد و 580 میلیون ریال اختصاص یافته است، تصریح کرد: همچنین از اعتبارات اختصاص یافته مبلغ 69 میلیارد و 397 میلیون ریال دریافت شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان اینکه اعتبارات هزینه شده این سازمان 58 میلیارد و 959 میلیون ریال بوده است، اذعان داشت: پروژه‌های عمرانی اجرا شده از آغاز سال جاری 82 پروژه بوده است.

بسکابادی با بیان اینکه 51 کیلومتر خط انتقال توسط آب و فاضلاب روستایی استان انجام شده است، ادامه داد: همچنین 16 کیلومتر شبکه توزیع روستایی در استان انجام شده است.

وی متذکر شد: از آغاز سال جاری تاکنون چهار حلقه چاه توسط شرکت آب و فاضلاب روستایی در استان حفر شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی با بیان این‌که 60 کیلومتر اصلاح، بازسازی خط انتقال و شبکه توزیع در استان انجام شده است، خاطرنشان کرد: همچنین یک‌هزار و 300 انشعاب فرسوده بازسازی شده است.

انتهای پیام/69010/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول