اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان خراسان ‌جنوبی با مشکل مواجه است

استاندار خراسان جنوبی گفت: هنوز در پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان استان دچار مشکل هستیم.

پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان خراسان ‌جنوبی با مشکل مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار امشب در شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی اظهار داشت: تدریس در مدارس روش خاص خود را دارد.

وی با بیان این‌که نوع گفت‌و‌گوی معلم در کلاس بر روی دانش‌آموز تاثیرگذار است، تصریح کرد: همچنین دانش‌آموزان تمام حرکات معلم را زیر نظر دارند و معلمان خود را الگو قرار می‌دهند.

خدمتگزار با بیان این‌که اساتید در کلاس درس به گونه‌ای رفتار نکنند که دانش‌آموز احساس ترس کند، ادامه داد: در سنین اول ابتدایی دانش‌آموزان دارای قلب‌های پاکی هستند که بهترین مطالب را در کوتاه‌ترین زمان یاد می‌گیرند.

وی با بیان این‌که در حوزه پرورشی باید نهایت دقت و مراقبت صورت گیرد، متذکر شد: این امر سبب رغبت و تشویق دانش‌آموزان می‌شود.

استاندار خراسان جنوبی آموزش و پرورش را دارای اولویت خاص دانست و افزود: باید در بودجه سال آینده به آن توجه شود.

خدمتگزار با بیان این‌که اگر بودجه سال آینده خراسان جنوبی 100 درصد تخصیص یابد تمام بودجه عمرانی استان به اندازه قولی که برای یک شهرستان داده شده نمی‌شود، یادآور شد: امسال زیر 20 درصد بودجه عمرانی مصوب شده استان تخصیص یافته است.

وی با اشاره به دشت مرک در 12 کیلومتری بیرجند اضافه کرد: معاون رئیس جمهور در سفر خود به این منطقه آنجا را منطقه ویژه اقتصادی بیرجند اعلام کرد ولی تاکنون در این منطقه هیچ اتفاقی نیفتاده است.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که ما وعده‌ای که قابل اجرا شدن نباشد را نمی‌دهیم، تصریح کرد: ما هنوز در پرداخت پاداش پایان خدمت کارمندان استان دچار مشکل هستیم.

خدمتگزار با بیان این‌که ما باید برای تامین نیازهای حداقلی فرهنگیان و دانش‌آموزان نگاه ویژه‌ای داشته باشیم، خاطرنشان کرد: همچنین باید به موضوع راهیان نور دانش‌آموزی نیز توجه ویژه‌ای صورت گیرد.

انتهای پیام/69010/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول