اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی خبر داد

افتتاح 1000 پروژه در خراسان ‌جنوبی در ایام دهه فجر

استاندار خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال یک‌هزار پروژه با اعتبار 78 میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 1000 پروژه در خراسان ‌جنوبی در ایام دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در جلسه شورای اداری خراسان جنوبی ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی تحت رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل به پیروزی رسیده است.

وی با بیان این‌که مردم خراسان جنوبی از طریق امور عمرانی می‌توانند از اقدامات دستگاه‌های اجرایی آگاه شوند، تصریح کرد: در دهه فجر امسال حدود یک‌هزار پروژه قابل افتتاح در این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که برای این طرح‌ها اعتباری بالغ بر 78 میلیارد تومان هزینه شده است، اذعان داشت: میزان 11.10 میلیارد تومان از این اعتبارات از محل اعتبارات ملی بوده است.

خدمتگزار با بیان این‌که 23.4 میلیارد تومان از اعتبارات هزینه شده از محل اعتبارات استانی تامین شده است، ادامه داد: همچنین 38.7 از این اعتبارات ازمحل منابع داخلی مصرف شده است.

وی متذکر شد: امید است در سال آینده با جذب اعتبارات بیشتر و تهیه پروژه‌های بیشتر منشا خدمات شایسته‌تری به مردم استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که از چهار نماینده استان در مجلس شورای اسلامی دو نفر عضو کمیسیون تلفیق بودجه هستند، یادآور شد: امید است نمایندگان بتوانند قدم‌های خوبی برای تامین نیاز استان بردارند.

خدمتگزار با تاکید بر ایجاد فضای کسب و کار و استفاده از توان بخش خصوصی در خراسان جنوبی افزود: امید است بتوانیم ارزیابی‌های لازم برای رونق اقتصادی در استان را فراهم کنیم.

وی با بیان این‌که مرکز آمار ایران هزینه هر خانوار روستایی ما را در طول یک سال 8 میلیون تومان برآورد کرده است، اضافه کرد: این در حالی است که درآمد هر خانوار روستایی 6.8 میلیون تومان بوده و این نشان‌دهنده تراز منفی زندگی است.

استاندار خراسان جنوبی کمبود منابع بانکی و محدودیت‌های ایجاد شده در پرداخت تسهیلات را از مشکلات جدی استان برشمرد و تصریح کرد: سیاست‌های تشویقی در استان ما برای سرمایه‌گذاران فراهم نیست.

خدمتگزار با بیان این‌که در تکمیل زیرساخت‌ها به ویژه در امر ریلی توجه ویژه‌ای صورت گرفته است، اذعان داشت: تخفیفات در تامین دستگاه‌های خدمات‌رسان به سرمایه‌گذاران داده شود تا برای سرمایه‌گذاری تشویق شوند.

وی با تاکید به مدیریت جدی مدیران در حوزه‌های کاری خود ادامه داد: برخی از ادارات با جدیت مسائل را دنبال می‌کنند و برخی کمتر به پیگیری مسائل می‌پردازند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به نزدیک بودن پایان سال جاری متذکر شد: مدیران پرداخت‌های کارکنان را مورد توجه قرار دهند.

خدمتگزار با بیان این‌که باید پیش‌بینی‌های لازم برای تامین ارزاق عمومی مردم استان صورت گیرد، افزود: این امر از طریق دستگاه‌های مرتبط به ویژه ستاد تنظیم بازار پیگیری شود.

وی تکریم ارباب رجوع را یکی از برنامه‌های دولت تدبیر و امید دانست و یادآور شد: آموزش کارکنان برای تکریم ارباب رجوع در ادارات صورت گیرد.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: با حمایت‌های مقام معظم رهبری و تدابیر دولت، سال آینده سال امید، نشاط و شادابی است.

انتهای پیام/69010/ش‌40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول