اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

تمامی اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند

استاندارخراسان جنوبی گفت: تمامی اقشار جامعه با رهبری‌های پیامبرگونه امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب نقش داشتند، بنابراین این انقلاب متعلق به همه اقشار جامعه است.

تمامی اقشار جامعه در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه الله خدمتگزار، در مسجد جامع قاین و در جمع مردم این شهرستان با اشاره به فرارسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بابیان اینکه دشمنان در صدد سیاه نمایی توفیقات دولت در عرصه‌های مختلف هستند، اظهار داشت: حضور گسترده و پرشور مردم در تمامی عرصه‌ها به ویژه دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن پاسخ کوبنده و دشمن‌شکنی به آنان است.

وی با اشاره به نام‌گذاری امسال از سوی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی با نام حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی تصریح کرد: حماسه سیاسی به برکت حضور گسترده مردم در انتخابات اخیر رقم خورد، بنابراین دولت و مسئولان برای محقق شدن بخش دوم این شعار بر اساس امکانات و شرایط اقتصادی موجود از تمامی توان خود استفاده می‌کنند.

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به بررسی راه‌های توسعه اقتصادی استان پرداخت و افزود: باتکیه بر صرف اعتبارات دولتی نمی‌توان به توسعه و رشد اقتصادی دست یافت و تنها راه برون‌رفت از مشکلات در این زمینه حمایت از بخش خصوصی و رشد سرمایه‌گذاری در استان است.

خدمتگزار ادامه داد: مردم در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی یک لحظه از پای ننشسته‌اند و در تمامی مقاطع حضوری مؤثر و کوبنده داشته‌اند، بنابراین حقوق ملت عزیز ایران در تمامی عرصه‌ها باید پاس داشته شده و مسئولان با تلاش و خدمت شبانه‌روزی این حضور را ارج نهند.

انتهای پیام/22482/ق/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول