اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

فضای برد ـ برد برای سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی ایجاد شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: فضای برد ـ برد برای سرمایه‌گذاران در راستای تامین اعتبار پروژه‌های شهرداری بیرجند ایجاد شود.

فضای برد ـ برد برای سرمایه‌گذاری در خراسان جنوبی ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های شهرداری بیرجند اظهار کرد: هدف از بازدید پروژه‌های عمرانی و اجتماعی در دست اقدام شهرداری بیرجند کنترل وضعیت پروژه‌ها بوده است.

وی با بیان این‌که در این بازدیدها تلاش و فعالیت افراد در شهرداری سنجیده شد، تصریح کرد: شهرداری یک نهاد غیردولتی و مردمی بوده که تامین منابع این نهاد از طریق مردم صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان جنوبی یادآور شد: اگر فضای اعتماد بین شهرداری، مردم و شوراهای شهر حاکم شود فعالیت‌های خوب و قابل تقدیری صورت می‌گیرد.

خدمتگزار ادامه داد: امید است از ظرفیت‌ها و سرمایه‌های مردمی در بحث پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بیشتر استفاده شود.

وی تصریح کرد: با همکاری و هماهنگی بین اعضای شورای شهر و استانداری فضا و زمینه‌ای ایجاد شود که افراد علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در یک فضای برد ـ برد حضور یافته و پروژه‌های شهرداری را تامین کنند.

استاندار خراسان جنوبی به برد شهرداری اشاره کرد و افزود: بیشتر برد شهرداری جذب، جلب، اعتماد و باور سرمایه‌گذار برای عمران، آبادانی و توسعه شهر بیرجند است.

خدمتگزار با بیان این‌که با کمک و مساعدت استانداری با شهرداری بیرجند فضای توسعه، رونق و شکوفایی شهر بیرجند فراهم شود، متذکر شد: امید است در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بیرجند بتواند برای مناسبت‌های مختلف دهه فجر به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرده که روحیه شادابی و نشاط روز به روز بین آحاد مردم بیشتر شود.

وی با اشاره به این‌که منابع درآمدی شهرداری از طرف مردم است، اذعان داشت: این درآمدها برای شهرداری‌ها باید به سمت پایداری حرکت کند.

استاندار خراسان جنوبی افزود: شهرداری‌ها نباید در زمینه ایجاد منابع درآمدی پایدار و مستمر فقط منتظر کمک‌های دولتی بوده و برای توسعه و رونق استان باید مردم و سرمایه‌گذاران به میدان آیند.

خدمتگزار تصریح کرد: باید خارج از درآمدهای دولتی به سراغ بخش خصوصی رفته که این یکی از سیاست‌ها ما است.

وی با بیان این‌که فضای اعتماد و باور در بخش‌های مختلف برای سرمایه‌گذاران فراهم شود، خاطرنشان کرد: باید سرمایه‌گذار به این باور برسد که سرمایه‌ وی برایش ماندگار است.

انتهای پیام/22481/غ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول