اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

پروژه ترسیب کربن در خراسان‌جنوبی اجرایی شود

استاندار خراسان جنوبی گفت: پروژه ترسیب کربن یکی از موفق‌ترین پروژه‌هایی است که با همکاری مسئولان سازمان ملل اجرا شده و مردم نیز آن را پذیرفته‌اند و این طرح می‌تواند در سایر نقاط استان نیز اجرایی و عملیاتی شود.

پروژه ترسیب کربن در خراسان‌جنوبی اجرایی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار در دیدار با رئیس سازمان جنگل‌ها و مراتع کشور اظهار داشت: جهاد کشاورزی نهادی برخاسته از دل مردم بوده و اقداماتی که در این نهاد مقدس به انجام می‌رسد، نباید اعتماد و باور عمومی مردم را نسبت به این سازمان خدشه‌دار کند.

وی به نقش سازمان جهاد کشاورزی در توسعه سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و افزود: اختیارات استانی سازمان جهاد کشاورزی از سوی مسئولان کشوری باید افزایش یابد تا بتوان در مباحث سرمایه‌گذاری به ویژه در زمینه واگذاری زمین برای سرمایه‌گذاران بهتر و راحت‌تر تصمیم گرفت.

استاندار خراسان جنوبی توسعه سرمایه‌گذاری در استان را مورد تاکید قرارداد و ادامه داد: با توسعه سرمایه‌گذاری ضریب ماندگاری جمعیت در مناطق مرزی و روستاها افزایش یافته و اگر این‌گونه شود، بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز کاهش می‌یابد.

خدمتگزار، خراسان جنوبی را دارای سرمایه ارزشمند نخبگان و اندیشمندان دانست و تصریح کرد: برخی از سازمان‌ها از جمله جهادکشاورزی می‌تواند به عنوان یک حلقه وصل از وجود نخبگان در راه توسعه پایدار استفاده کند.

وی با بیان این‌که نگاه مسئولان کشوری به خراسان جنوبی نگاهی ویژه در زمینه تفویض اختیارات، اختصاص اعتبارات و امکانات و تجهیزات باشد، افزود: مدیران در استان نیز باید با دید وسیع و نگاهی باز مسائل و مشکلات را رصد کرده و نسبت به مرتفع کردن آنها اقدامات و برنامه‌ریزی‌های لازم را صورت دهند.

استاندار خراسان جنوبی تلاش شبانه‌روزی مسئولان در استان را مورد تاکید جدی قرار داد و یادآور شد: مدیران باید بدون توجه به مباحث حاشیه‌ای و با تمام توان در زمینه خدمت به مردم تلاش کنند.

انتهای پیام/22482/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول