اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

نیت واقف باید محور فعالیت‌ها در وقف باشد

استاندار خراسان جنوبی گفت: در انجام امور مربوط به وقف انجام دقیق و کامل نیت واقف باید محور فعالیت‌ها و اقدامات باشد.

نیت واقف باید محور فعالیت‌ها در وقف باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه‌الله خدمتگزار صبح امروز در بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و در جمع پرسنل این اداره ضمن تبریک هفته وقف اظهار داشت: اوقاف و امور خیریه نهادی ارزشمند است که در راستای تحقق منویات و اهداف واقفان به ارائه خدمت می‌پردازد که خدمتی بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: وقف‌کنندگان افرادی متمول، متمکن و متدینی هستند که تصمیم می‌گیرند سایر افراد جامعه به‌ویژه افراد نیازمند جامعه را در مال و ثروت خود سهیم کنند.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر در انجام امور خیریه و وقف خواسته واقفان به طور دقیق و مشخص مورد توجه قرار گیرد و دیگران ببینند که این امر به دقت و به‌طور کامل انجام می‌شود، آنها نیز تشویق می‌شوند تا در این امر خداپسندانه بهتر و بیشتر مشارکت داشته باشند.

خدمتگزار با بیان اینکه در حال حاضر مردم اطلاعات کمی نسبت به وقف و اهداف مقدس آن دارند، افزود: باید اطلاع‌رسانی و آسیب‌شناسی دقیقی در این رابطه صورت گیرد تا مردم با این نهاد ارزشمند و مهم بهتر و بیشتر آشنا شوند.

وی، وقف را تنها منحصر به مال، ثروت، ملک و املاک ندانست و اذعان داشت: افراد می‌توانند از حرفه، تخصص و حتی توان خاصی که در زمینه‌های مختلف دارند، برای وقف و کمک به دیگران استفاده کنند که این امر در کشور در حال حاضر به انجام می‌رسد.

حماسه 9 دی حمایت واقعی مردم از دستاوردهای نظام بود

استاندار خراسان جنوبی در بخش دیگری از سخنان خود به فرارسیدن سالروز حماسه 9 دی اشاره کرد و افزود: حماسه 9 دی به طور قطع حمایت واقعی مردم از دست‌آوردهای نظام و انقلاب اسلامی بود.

خدمتگزار با بیان اینکه حماسه 9 دی به معنی تحقق واقعی منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی از سوی مردم بود، گفت: مردم همواره به عنوان بهترین پشتوانه در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری هوشمندانه و پر شور و شعور داشته‌اند.

وی حماسه 9 دی را دفاع از انقلاب اسلامی و نظام و دولت دانست و اذعان داشت: انقلاب اسلامی متعلق به تمامی مردم است که در تمامی عرصه‌ها و صحنه‌ها حضور داشته‌اند.

انتهای پیام/22482/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول