اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

آماده هرگونه حمایت از بخش صنعت و معدن خراسان‌جنوبی هستیم

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که آماده هرگونه حمایت و همکاری برای رفع مشکلات بخش صنعت و معدن استان هستیم، گفت: بخشی از این مشکلات در استان قابل حل است که با تعامل دستگاه‌های اجرایی رفع می‌شود.

آماده هرگونه حمایت از بخش صنعت و معدن خراسان‌جنوبی هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار بعد از ظهر امروز در جمع کارگران معدن قلعه زری خوسف اظهار داشت: یکی از توانمندی‌هایی که می‌تواند در زمینه بازده اقتصادی استان کمک قابل توجه‌ای داشته باشد، توجه به معادن و رفع مشکلات در این بخش است.

وی خراسان جنوبی را دارای پتانسیل بسیار خوبی در بخش معادن دانست و گفت: امروز به منظور آشنایی و بررسی راهکارهای رفع مشکلات معدن قلعه زری به این منطقه سفر کرده‌ایم.

معادن، مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی استان

استاندار خراسان جنوبی معادن را از جمله مهم‌ترین ظرفیت‌های اقتصادی استان برشمرد و افزود: باید از پتانسیل طبیعی استان نهایت استفاده را برد.

خدمتگزار تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با تمام توان در جهت رفع مشکلات حوزه صنعت و معدن تلاش و برنامه‌ریزی کنند.

وی متذکر شد: حمایت از صنایع و معادنی که تاکنون توانسته‌اند بدون حمایت هیچ نهادی موفق عمل کنند، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاری دولت است.

حمایت استانداری از پیشنهادات کارشناسی شده

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که آماده هرگونه حمایت و همکاری برای رفع مشکلات بخش صنعت و معدن استان هستیم، یادآور شد: بخشی از این مشکلات در استان قابل حل است که با تعامل دستگاه‌های اجرایی رفع می‌شود.

خدمتگزار خاطرنشان کرد: آمادگی داریم از پیشنهادات و راهکارهای کارشناسی شده در حوزه‌های مختلف اقتصادی استان حمایت و آنها را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/69022/غ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول