اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی:

شهرداران با شورای ‌شهر تعامل داشته باشند

استاندار خراسان جنوبی گفت: شهرداری‌ها باید با شوراهای اسلامی شهر به عنوان منتخبان مردم تعامل داشته باشند و از این ظرفیت برای حل مشکلات خود به خوبی استفاده کنند.

شهرداران با شورای ‌شهر تعامل داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، وجه‌الله خدمتگزار ظهر امروز در همایش شهرداران و  شورای سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان جنوبی اظهار داشت: بحث شهرداری و رسیدگی به امور شهرداران از مباحثی است که به جد باید به آن پرداخته شود.

وی تصریح کرد: شهرداری نخستین مجموعه خدمت‌رسان هر شهربوده که در تمامی حوزه‌های شهری به‌گونه‌ای حضور دارد.

استاندار خراسان جنوبی اذعان داشت: شهرداری‌ها باید با شوراهای اسلامی شهر به عنوان منتخبان مردم تعامل داشته باشند و از این ظرفیت برای حل مشکلات خود به خوبی استفاده کنند.

خدمتگزار بر همکاری و تعامل  شهرداری‌ها با دستگاه‌های اجرایی  و به ویژه فرمانداری‌ها تاکید کرد و افزود: اگر دستگاهی دولتی در تعهدات خود نسبت به شهرداری‌ها عمل نکند این موضوع از طریق استانداری و مرکز پیگیری می‌شود.

وی با اشاره به فرا رسیدن ایام نوروز، متذکر شد: شهرداری‌ها در زیباسازی و تغییر مبلمان شهری و معرفی ظرفیت‌های شهر برای گردشگران و مردم در این ایام تلاش کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان این‌که سازمان همیاری شهرداری حداقل در استان ما سازمان پویا و فعالی نیست، تاکید کرد:  باید با بهره‌گیری از فکر و اندیشه شهرداران و  استفاده از منابع درآمدی بخشی از مشکلات شهرداری‌ها را رفع کرد.

خدمتگزار نیروی انسانی را مهم‌ترین ابزار  هر شهر عنوان کرد و یادآور شد: ایجاد انگیزه در نیروی انسانی تنها با پرداخت حقوق و مزایا امکان‌پذیر نیست بلکه حفظ عزت و کرامت آنها بسیار تاثیرگذار است.

وی با بیان این‌که بعضی از شهرداری‌ها چند ماه است که حقوق پرسنل خود را پرداخت نکرده‌اند، افزود: شهرداران موظف به پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل خود هستند و باید آن را به روز پرداخت کنند.

استاندار خراسان جنوبی گفت: پرداخت نکردن حقوق پرسنل شهرداری توسط شهردار شاید به دلیل مدیریت نادرست شهردار، استفاده نکردن از ظرفیت‌های شهری و آشنا نبودن وی با قانون و مقررات کارش باشد.

انتهای پیام/22480/ل30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول