اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت منوجان:

انقلاب اسلامی برکات الهی به ارمغان آورد

امام جمعه موقت منوجان گفت: انقلاب اسلامی ما به عنوان شجره طیبه خیرات و برکات الهی برای ملت ایران به ارمغان آورد.

انقلاب اسلامی برکات الهی به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، حجت‌الاسلام حسن سالاری ظهر امروز در جشن انقلاب در بخش آسمینون این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما با حرکت امام (ره) و خون شهدا به پیروزی رسید که باید قدردان و شکرگزار این نعمت بزرگ الهی باشیم.

وی بیان کرد: برای شناخت انسان‌های باتقوا و پارسا در جامعه باید به مردم آن جامعه توجه کرد و باتقواترین مردم در جامعه کسانی هستند که به خدا توکل می‌کنند.

سالاری با بیان اینکه دهه فجر دهه پیروزی انقلاب و میثاق با آرمان‌های انقلاب و شهدا است، تصریح کرد: در دهه فجر باید یاد و خاطره امام مانند شخصیت ایشان در اجتماع زنده نگه داشته شود.

امام جمعه موقت منوجان عنوان کرد: این انقلاب و نهضت ما به عنوان شجره طیبه است که ریشه‌های این شجره طیبه امام خمینی (ره) است که تمام خیرات و برکات الهی در آن به وجود آمده است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) با صبر و توکل به خدا مشکلات و سختی‌ها را تحمل کردند تا این انقلاب به ثمر نشست و از جمله عوامل پیروزی انقلاب مدد الهی، امدادهای غیبی، ایمان، وحدت و یکپارچگی مردم بود.

انتهای پیام/80006/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول