اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

93/ بهار 92

تخفیف 22 درصدی مطالبات شهرداری کامیاران به مناسبت دهه فجر

شهردار کامیاران گفت: شهرداری در گرامیداشت دهه مبارک فجر برای وصول مطالبات خود تخفیف 22 درصدی را اعمال می‌کند.

تخفیف 22 درصدی مطالبات شهرداری کامیاران به مناسبت دهه فجر

ناصر شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کامیاران اظهار داشت: سد معبر یکی از مشکلات شهر کامیاران است که برای برطرف کردن این مشکل اقداماتی در دستور کار شهرداری قرار دارد و با اسکان آنها در جاهای تعیین شده این مشکل مرتفع خواهد شد.

وی تصریح کرد: مکانی برای استقرار دست‌فروشان تعیین شده است که اطلاع‌رسانی عمومی انجام شده تا افرادی که در این قالب فعالیت می‌کنند در این مکان تجمع نمایند.

شفیعی ادامه داد: شهرداری بر اساس وظایف خود و بررسی موضوع اقدام به نصب تابلوهایی برای روان‌سازی ترافیک و جلوگیری از سد معبر کرده است که در صورت مشاهده تخلف توسط ماموران راهنمایی و رانندگی برخورد خواهد شد.

وی همچنین گفت: برای جمع‌آوری و متمرکز کردن ماشین‌های سنگین خدماتی مانند لودر، کمپرسی، بیل مکانیکی و ماشین‌های راهسازی و خاکبرداری مکانی مشخص شده است و اقدامات لازم برای انتقال این ماشین‌ها به این مکان انجام شده است.

شفیعی در خصوص طرح‌های روان‌سازی و جلوگیری از گره‌های ترافیکی نیز گفت: تعریض چهارراه اصلی شهر، اجرای طرح رمپ یا راندهای گردش به راست در ابتدای خیابان‌ها، تعریض سه راهی ورودی شهر برای دوربرگردان و حذف چندین تیر چراغ برق در خیابان‌های سطح شهر و شروع طرح رمپ در ابتدای کوچه‌های منتهی به یکی از خیابا‌ن‌های پر تردد شهر از فعالیت‌های شهرداری کامیاران با هدف روان‌سازی و کاهش ترافیک بوده است.

وی در ادامه گفت: شهرداری با هدف کمک به مردم و وصول زودهنگام مطالبات این شهرداری، به مناسبت 22 بهمن 22 درصد برای مطالبات شهرداری تخفیف می‌دهد و این زمینه و فرصت ویژه‌ای برای افرادی است که به شهرداری بدهکار هستند.

شهردار کامیاران تصریح کرد: قولنامه‌ای بودن زمین‌های این شهر از مشکلات اصلی است که بارها مطرح شده است که موجب می‌شود شهرداری طبق قانون از ارائه خدمات و امکانات به متقاضی در صورت عدم ارائه سند خودداری کند.

وی با اشاره به خدمات گسترده شهرداری گفت: شهرداری به علت خدمات فراوانش به همشهریان نیازمند حمایت مالی و همکاری عموم مردم در مورد اجرای درست و مناسب برنامه‌ها به خصوص در مورد سد معبر و ترافیک می‌باشد.

انتهای پیام/79018/ر30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول