اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه طارم:

دهه فجر نماد اراده استوار ملت در مبارزه با استکبار جهانی است

فرمانده سپاه ناحیه طارم گفت: دهه فجر نماد اراده استوار ملت در مبارزه با استکبار جهانی است.

دهه فجر نماد اراده استوار ملت در مبارزه با استکبار جهانی است

اقبال جهانبخشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت دهه فجر اظهار داشت: اسلام، رهبری و ولایت فقیه و مردم به عنوان سه رکن اصلی انقلاب اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه باید از این سه رکن اصلی حفاظت شود، تصریح کرد: دشمنان اسلام با توطئه‌های مختلف تلاش می‌کنند به این سه رکن اصلی ضربه وارد کنند.

فرمانده سپاه ناحیه طارم بر اهمیت مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و افزود: اگر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر توسط مردم برگزار شود، ماندگاری بیشتری خواهد داشت.

این مسئول بر لزوم دخالت مردم در برگزاری برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: اگر برنامه‌ها با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار شود استقبال بیشتری از برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

جهانبخشی ملت ایران را صاحب اصلی انقلاب دانست و بیان داشت: در طول دهه فجر برنامه‌های متنوعی برای گروه‌های سنی مختلف برگزار می‌شود.

وی اتحاد و انسجام مردم با رهبری را دلیل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و ادامه داد: مردم با انسجام و وحدت خود در همه عرصه‌ها پیروز می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه طارم خاطرنشان کرد: اگر اتحاد و معنویت در جامعه حاکم باشد دشمن نمی‌تواند به نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند.

این مسئول با اشاره به اینکه نبود اتحاد در بین مردم باعث می‌شود دشمن به جامعه رسوخ کند، ادامه داد: مردم باید با هوشیاری و صمیمیت اتحاد جامعه را پررنگ‌تر کنند.

جهانبخشی با اشاره به اینکه مردم در پیروزی انقلاب اسلامی ایران نقش اصلی را ایفا کردند، ابراز داشت: در دوران انقلاب روستاییان نیز در کنار دیگر آحاد جامعه علیه نظام شاهنشاهی راهپیمایی می‌کردند.

وی با بیان اینکه مردم به شکرانه نظام جمهوری اسلامی ایران نظام طاغوت را رها کردند، متذکر شد: انقلاب در طول 35 سال گذشته از هر طرف مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است.

فرمانده سپاه ناحیه طارم اضافه کرد: دهه فجر نماد اراده استوار ملت در مبارزه با استکبار جهانی است.

* برگزاری 50 برنامه مختلف به مناسبت دهه فجر در طارم

این مسئول با اشاره به اینکه به مناسبت دهه فجر بیش از 50 عنوان برنامه فرهنگی مختلف در سطح شهرستان برگزار می‌شود، گفت: مسابقات ورزشی، نشست‌های بصیرتی، روشنگری و منتظران موعود از جمله این برنامه‌ها است.

جهانبخشی دیدار مسئولان با خانواده‌های انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس را از دیگر برنامه‌ها اعلام کرد و اذعان داشت: کارگاه افزایش جمعیت در شهرستان برگزار می‌شود.

وی در پایان برگزاری همایش عفاف و حجاب را از دیگر برنامه‌های دهه فجر اعلام کرد و متذکر شد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف باعث آشنایی مردم با اهداف و آرمان‌های انقلاب شود.

انتهای پیام/73008/ن30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول