اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان خبر داد

برگزاری 100 ویژه‌برنامه دهه فجر در سپاه شهرستان کنگان

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان از برگزاری 100 ویژه‌برنامه دهه فجر در سپاه این شهرستان خبر داد.

برگزاری 100 ویژه‌برنامه دهه فجر در سپاه شهرستان کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان، حجت‌الاسلام محمد میرشکاری صبح امروز در آیین برگزاری آیین‌های دهه فجر در بندر کنگان اظهار داشت: مردم شهرستان کنگان از ابتدای شکل‌گیری انقلاب تاکنون همواره در راستای دفاع از ارزش‌ها و معنویات اهتمام داشته‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کنگان به اهمیت انقلاب اشاره کرد و افزود: وقوع انقلاب اسلامی ایران را می‌توان نقطه عطفی در حرکت جنبش‌های اسلامی معاصر محسوب کرد زیرا انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) توانست به شکل نهضت اسلامی انقلابی در میان سایر دول اسلامی مطرح شود و به این شکل الگویی الهام‌بخش برای مسلمانان در سطح جهان باشد.

میرشکاری خاطرنشان کرد: دهه فجر یادآور رشادت‌ها و حماسه‌آفرینی‌های ملت ایران در مقابل استکبار جهانی و حکومت دست‌نشانده آنان در منطقه است که باید جشن‌های این ایام به نحو مطلوب، شایسته و در شأن ملت ایران برگزار شود.

وی تأکید کرد: دهه فجر ریشه تمام مناسبت‌های انقلاب اسلامی است و پیروزی انقلاب اسلامی معجره قرن بود و هیچ‌کس هم تصور نمی‌کرد که در مقابل رژیم تا به دندان مسلح شاه، امام راحل به پیروزی دست پیدا کند و نباید از این پیروزی به سادگی گذشت.

این مسئول ابراز داشت: این انقلاب تبدیل به یک جوان برومند شده که حاصل خون هزاران شهید و ایثارگر است و هیچ قدرتی نمی‌تواند این انقلاب را از مسیر خود خارج کند و مردم با اطاعت از ولی فقیه این امانت الهی را متصل به انقلاب امام زمان (عج) خواهند کرد.

وی از برگزاری 100 ویژه‌برنامه دهه فجر در سپاه شهرستان کنگان خبر داد و گفت: تعدادی از این برنامه‌ها برگزار شده و تا پایان دهه مبارکه فجر این برنامه‌ها تداوم دارد.

انتهای پیام/2451/ط20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول