اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه:

هیچ قدرتی توانایی شکست نظام را ندارد / مردم پشتیبان انقلاب هستند

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه امروز آمریکا به این نتیجه رسیده است که برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام باید از مردم شروع کند، گفت: آمریکا بداند، هیچ قدرتی توانایی شکست این مردم، انقلاب و نظام اسلامی را ندارد.

هیچ قدرتی توانایی شکست نظام را ندارد / مردم پشتیبان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی پیش از ظهر امروز در همایش بصیرت افزایی فرهنگیان بسیجی در شهرکرد، اظهار کرد: تعلیم و تربیت دارای شأن ربوبی و والایی است که در ابتدا به انبیا و اولیای خدا و سپس به انسان‌های برگزیده خدا اعطا شده است.

وی با اشاره به اهمیت شکر نعمت‌های الهی، گفت: یکی از سنت‌های مهم الهی که بدان تأکید فروانی شده است شکرگزاری و قدردانی نعمت‌های خداوند است.

حاجی‌صادقی با بیان اینکه نعمت‌های الهی قابل شمارش نیستند، افزود: نعمت‌های الهی دارای دو جنبه کمی و کیفی است که در بخش کیفی دو جنبه ظاهری و معنوی نعمت قابل اهمیت است.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: نعمت‌هایی الهی که دارای جنبه باطنی است زمینه هدایت و تعالی انسان را فراهم می‌سازد.

وی در ادامه دین اسلام را برترین نعمت الهی به انسان برشمرد و گفت: انسان بدون دین بدترین جنبنده بر روی زمین است، برهمین اساس است که از نعمت دین باید به عنوان یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌های الهی نام برد.

حاجی صادقی با تأکید بر اینکه انقلاب اسلامی موجب شد تا اسلام ناب بار دیگر زنده شود، افزود: بر همه واجب است که شکرگزار این نعمت الهی بوده و در راستای حفظ و صیانت از آن ساعی باشیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ولایتمداری را از ارکان‌های اصلی انقلاب برشمرد و گقت: روحیه استکبار ستیزی، پایبندی به ارزش‌های اسلامی و اخلاقی از دیگر مبانی اصلی انقلاب به شمار می‎رود.

وی در ادامه با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ابراز داشت: انقلاب اسلامی دارای دستاوردها و ارزش‌های فراوانی است که موجب شده است تا کشور در اوج عزت و اقتدار بماند.

حاجی‌صادقی با اشاره به بی‌وفایی مردم کوفه نسبت به زمامدار خویش امام علی(ع)، گفت: یاران امام علی(ع) در آن زمان تنها به پوسته دین توجه کردند و فریب فتنه‌های دشمنان اسلام را خورده و امام علی (ع) را تنها گذاشتند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران تصریح کرد: امروز نیز کشورهای غربی به ویژه آمریکا به این نتیجه رسیده است که برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام باید از مردم شروع کند.

وی تأکید کرد: آمریکا بداند که این ملت همواره پشتیبان انقلاب بوده و هیچ قدرتی توانایی شکست این مردم، انقلاب و نظام اسلامی را ندارد.

انتهای پیام/68008/صا30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول