اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/283

محمودی: دهه فجر بروز اخلاقیات ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: دهه فجر بروز اخلاقیات ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است.

محمودی: دهه فجر بروز اخلاقیات ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران ظهر امروز حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی در یادواره شهدای آبباریک با یادآوری تجمعات انقلابی و مبارزاتی مردم در دوران طاغوت گفت: یاد آن روزها هرگز از تاریخ پر افتخار انقلاب اسلامی فراموش نمی‌شود.

وی افزود: خداوند به برکت ایثارگری ایثارگران و رهبری امام عظیم‌الشان (ره) انقلاب عظیم اسلامی را به پیروزی رساند و مردم ایران را عزیز کرد.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: مهم‌ترین عامل در پیروزی انقلاب ما عنایت حضرت حق و لطف امام عصر (عج) به این کشور بود.

وی ایران را کشور امام عصر (عج) خواند و اضافه کرد: عنایات حضرت ولی عصر (عج) همواره متوجه انقلاب ما بوده و در تمام عرصه‌ها مانند پیروزی انقلاب جنگ تحمیلی و بعد از آن دست قدرت الهی پشتیبان ما بوده است.

امام جمعه ی موقت ورامین با اشاره بر آیه مبارکه «لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ» گفت: اگر شاکر باشیم خداوند نعمت را بر ما افزایش می‌دهد و اگر کفر ورزیم عذاب خداوند بر ما تشدید خواهد شد. مردم ما برای نان و مسکن و آب انقلاب نکردند. دغدغه مردم ما دفاع از دین بود.

محمودی تصریح کرد: امام (ره) راه را به ما نشان دادند و شجاعانه در برابر ظلم و ستم ایستادند امروز هم خلف صالح ایشان حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پرچمدار حرکت امام (ره) است.

وی با بیان اینکه هر کس در برابر رهبری موضع بگیرد از طرف مردم طرد خواهد شد، افزود: امروز دشمن به جنگ ارزش‌های ما آمده است اما با هوشیاری آحاد مردم به خصوص بسیجیان و امت حزب‌الله مواضع و خطوط به خوبی شناخته شده و خنثی می‌شود.

رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان‌های استان تهران فتنه 88 را اوج جنگ نرم دشمکن دانست و گفت: فتنه 88 را کسانی برپا کردند که سر سفره امام بزرگ شده بودند و آبرو و اعتبار خود را از امام (ره) و انقلاب داشتند.

امام جمعه موقت ورامین افزود: دهه فجر دهه بروز اخلاقیات ولایت‌پذیری و استکبارستیزی است بروز خوب‌ها در سال 57 انقلاب اسلامی را پیروز کرد امروز هم توجه به همین ارزش‌ها سبب بالندگی انقلاب خواهد شد.

انتهای پیام/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول