اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تبیین چرایی انقلاب

طرح نمایشگاه «مدارس انقلاب» در تویسرکان اجرا شد

به منظور تبیین چرایی و فرآیند رخداد بزرگ انقلاب، طرح نمایشگاه «مدارس انقلاب» در مدارس تویسرکان اجرا شد.

طرح نمایشگاه «مدارس انقلاب» در تویسرکان اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، عبدالله الوندی در حاشیه افتتاح نمایشگاه «مدارس انقلاب» در مدرسه شهید مطهری اظهار کرد: وظیفه امروز همه فعالان در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی آگاه‌سازی و تشریح 35 سال مقاومت ملت ایران به نسل‌های انقلاب است.

وی با اشاره به نقش دانش‌آموزان در پیروزی انقلاب ادامه داد: با توجه به آنکه دانش‌آموزان امروز، شکل‌‌گیری انقلاب را درک نکرده‌اند اجرای برنامه‌هایی نظیر «مدارس انقلاب» بر شناخت این قشر از جامعه تاثیر بسزایی دارد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی تویسرکان از برپایی نمایشگاه «مدارس انقلاب» در مدارس شهید مطهری، شهید رجایی و حاج‌ غفار رسولی تویسرکان خبر داد و گفت: مدارس انقلاب در مدرسه شهید مطهری با 12 غرفه و حاج غفار رسولی با هشت غرفه فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: «مدارس انقلاب» در غرفه‌هایی با موضوعات اعتقادی، فرهنگی، معرفتی و انقلابی با هدف اطلاع‌رسانی قیام ملت مسلمان و ولایتمدار در دهه فجر و گسترش و تعمیق مبانی ارزشی اسلام در قالب‌های متفاوت هنری در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دارد.

الوندی نمایشگاه کتاب را با موضوع‌های انقلاب اسلامی، سیره شهدا و محورهای دینی، غرفه شهدا، آشنایی با دانشمندان و نخبگان هسته‌ای، بازخوانی وصیت‌نامه شهدا بخشی دیگر از پروژه «مدارس انقلاب» اعلام کرد.

مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی تویسرکان با اشاره به ایجاد غرفه‌های شناخت شیطان‌پرستی، اعتیاد، پاسخ به سئوالات اعتقادی و شرعی و پوشش اسلامی در این طرح گفت: در طرح «مدارس انقلاب» کلیپ‌ جشنواره عمار نیز پخش می‌شود.

وی به روایت سخنان رهبری و بزرگان با محوریت موضوعات روز و روزشمار برگ‌های تاریخی انقلاب در قالب نرم‌افزار و غرفه «ما می‌توانیم» اشاره کرد.

الوندی گفت: غرفه «ما می‌توانیم» دستاوردهای انقلاب اسلامی را در عرصه‌های متفاوت فرهنگی، نظامی، علمی، فناوری و اطلاعات، عمرانی و اقتصادی همراه با تفسیر روند چگونگی و چیستی آن اطلاع‌رسانی می‌کند.

انتهای پیام/89010/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول