اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز صورت گرفته است

برپایی 7 نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر در شیراز

به مناسبت دهه مبارک فجر سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز اقدام به برپایی سه نمایشگاه عکس، دو نمایشگاه کتاب کودک و نوجوان، یک نمایشگاه توانمندی بانوان و یک نمایشگاه دست‌ساخته‌های معلولان در مراکز فرهنگی خود کرده است.

برپایی 7 نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز مدیر این روابط عمومی اظهار داشت: نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب در نگارخانه آبگینه واقع در بولوار شهید چمران، نمایشگاه عکس جلوه‌های ایثار و انقلاب در نگارخانه باغ ملی واقع در چهار راه حافظیه و نمایشگاه انعکاس آفتاب، شامل تصاویر تظاهرات انقلابیون شیراز در سال 57 در فرهنگ‌سرای هنر واقع در بوستان بعثت برای بازدید عموم برپا شده است.

رضا جاویدی همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی بانوان، عفاف و حجاب با همکاری بسیج خواهران شهرداری شیراز در فرهنگ‌سرای باران خبر داد و بیان کرد: در این نمایشگاه توانمندی بانوان شامل آثار هنری هنرجویان این فرهنگ‌سرا در قالب انواع چرم، ویترای، کار روی پارچه و سایر هنرهای دستی به نمایش گذاشته شده است.

وی در ادامه از برپایی دو نمایشگاه در حوزه کتاب کودک خبر داد و گفت: این دو نمایشگاه در فرهنگ‌سرای پایداری واقع در سه راه دارالرحمه و فرهنگ‌سرای کتاب واقع در بلوار گلستان، خیابان شهید معزی دایر شده است که آموزش انتخاب کتاب مناسب توسط کارشناسان مربوطه به والدین داده می‌شود و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این نمایشگاه‌ها نسبت به انتخاب کتاب برای کودکان اقدام کنند. 

وی در ادامه از برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های معلولان با همکاری سازمان بهزیستی در فرهنگ‌سرای هنر خبر داد و خاطرنشان کرد: علاقمندان به این آثار می‌توانند تا 23 بهمن ماه جاری از ساعت 12 تا 20 به فرهنگ‌سرای هنر واقع در بوستان بعثت مراجعه و از آثار به نمایش گذاشته شده بازدید کنند.

مدیر روابط عمومی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز، حمایت از هنرمندان، انتقال ارزش‌های انقلاب اسلامی به نسل امروز، ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و تبلیغ امور هنری هنرجویان فرهنگ‌سراها را از اهداف برگزاری این نمایشگاه‌ها برشمرد.

انتهای پیام/2448/ت/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول