اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب /108

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر در نوشهر

مسئول حوزه هنری غرب مازندران از اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر در نوشهر خبر داد و گفت: برنامه‌های این مرکز به مدت یک هفته از امروز در نوشهر برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری دهه فجر در نوشهر

رستم کیاکجوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: حوزه هنری غرب استان با رویکرد و نگاه فرهنگی و هنری و توسعه زیرساخت‌های آن فعالیت‌های خود را انجام می‌دهد.

وی افزود: برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر نیز با مضامین مختلف به اجرا درآمد اما در پی بارش سنگین برف در غرب مازندران و متعاقب آن در شهرستان نوشهر، با وقفه‌ای چند روزه مواجه شدیم.

کیاکجوری اظهار داشت: اکنون پس از سپری کردن شرایط بحرانی ناشی از برف در نوشهر، بار دیگر برنامه‌های فرهنگی و هنری حوزه هنری غرب استان در نوشهر از سر گرفته می‌شود.

مسئول حوزه هنری غرب مازندران گفت: برنامه‌های این مرکز به مدت یک هفته از امروز در محل سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد نوشهر برگزار می‌شود.

وی حضور پرشور و کم‌نظیر مردم نوشهر در برنامه روز گذشته حوزه هنری در نوشهر، آن هم در این روزهای سرد و برفی قابل تحسین دانست و گفت: استقبال گسترده شهروندان نوشهری از شروع مجدد برنامه‌های حوزه هنری غرب مازندران که در سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد نوشهر برگزار شده بود بسیار مسرت‌بخش و البته این امر مسئولیت ما را در ارائه برنامه‌های بهتر و مطلوب‌تر برای شهروندان فرهنگ دوست نوشهری بیشتر می‌کند.

کیاکجوری تصریح کرد: برای یوم‌الله 22 بهمن امسال برنامه‌های ویژه‌ای در مسیر راهپیمایی باشکوه 22 بهمن برای شهروندان نوشهری اجرا می‌شود و مطمئنا مورد استقبال عموم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: در طول اجرای ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر، هر روز تعدادی از مسئولان شهرستان از سوی حوزه هنری غرب مازندران برای حضور در این ویژه برنامه‌های دهه بزرگ سرافرازی دعوت به‌ عمل می‌آید و این روند تا پایان هفته ادامه دارد.

انتهای پیام/86019/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول