اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه استان زنجان:

دهه فجر فرصتی برای تبیین مبانی فکری امام خمینی است

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای تبیین مبانی فکری امام خمینی (ره) است.

دهه فجر فرصتی برای تبیین مبانی فکری امام خمینی است

ابوالفضل طهماسبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اهمیت ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: هر چقدر که از زمان پیروزی انقلاب دورتر می‌شویم وظیفه مردم سنگین‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از گذشت 35 سال از پیروزی انقلاب مردم همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب هستند، تصریح کرد: ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب باید به نسل جوان منتقل شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه دلایل به وجود آمدن انقلاب و پیروزی آن در مقابل نظام شاهنشاهی باید برای نسل‌های بعدی بازگو شود، افزود: دلایل به وجود آمدن انقلاب و بازگویی اهداف آن ادامه داشته باشد.

این مسئول بر لزوم توجه به محتوای برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و گفت: برنامه‌های مختلف فرهنگی از جمله نشست‌های بصیرتی، روشنگری با موضوعات استکبارستیزی و استکبارشناسی برای برگزار می‌شود.

طهماسبی بر لزوم تقویت برنامه‌های دهه فجر اشاره کرد و بیان داشت: با اجرای برنامه‌های مختلف آگاهی عمومی مردم افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های مختلف در مدارس در بین دانش‌آموزان باعث آشنایی آنها با اهداف انقلاب می‌شود، ادامه داد: در این مراسم‌ها نیز باید به محتوای برنامه‌ها توجه ویژه‌ای شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه تاکنون در معرفی انقلاب برای نسل جوان برنامه‌های خوبی برگزار شده است، اضافه کرد: برنامه‌های دهه فجر باید با حضور اقشار مختلف جامعه برگزار شود.

این مسئول بر ضرورت مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تاکید کرد و اظهار داشت: شور و شوق مردم باید در برنامه‌های دهه فجر نشان داده شود.

طهماسبی ملت ایران را صاحب اصلی انقلاب دانست و خاطرنشان کرد: بسیج و نهادهای مختلف برای مردمی برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر تلاش بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال فیلم‌های جشنواره عمار در مدارس، مساجد، پایگاه‌های مقاومت‌ استان زنجان برگزار می‌شود، اذعان داشت: برگزاری این برنامه‌ها نیز باعث نشان دادن اهداف و آرمان‌های انقلاب می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در پایان دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین مبانی فکری امام خمینی (ره) دانست و خاطرنشان کرد: امید است برگزاری برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر باعث آشنایی مردم با آرمان‌های انقلاب شود.

انتهای پیام/73008/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول