اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ستاد دهه فجر

آثار هنری زنان بستک در نمایشگاه دهه فجر ارائه شد

نمایشگاه فرهنگی هنری زنان و انقلاب اسلامی توسط ستاد دهه فجر شهرستان بستک افتتاح شد.

آثار هنری زنان بستک در نمایشگاه دهه فجر ارائه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، حجت‌الاسلام و المسلمین عبدالرضا شیبانی ظهر امروز در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهار داشت: دهه فجر نماد هم ‌پیمانی با آرمان‌های امام خمینی (ره)، شهدا و همه آنهایی است که استقرار حکومت اسلامی را خواستار هستند.

وی با تاکید بر انتقال ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب به نسل جدید افزود: در این راستا باید با بصیرت‌ افزایی و آگاهی دادن به نسل امروز آنان را نسبت به اقدامات شوم دشمنان آگاه کرده و توطئه‌های دشمنان را خنثی سازیم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بستک گفت: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه، تحکیم وحدت، نهادینه سازی ارزش‌‌های انقلاب اسلامی و معرفی خدمات نظام از مهمترین اهداف گرامیداشت دهه فجر است که باید در برنامه‌‌های این دهه مورد توجه قرار گیرد.

حجت‌الاسلام شیبانی با بیان اینکه روزهای پیروزی انقلاب اسلامی روز جشن و سرور ملت ایران است، تاکید کرد: برنامه‌های این روزها باید در راستای ایجاد نشاط و شادی همسو با ارزش‌های اسلامی و دینی باشد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بستک با تاکید بر ارتقای کیفی و کمی محتوای برنامه‌های ستاد دهه فجر، خاطرنشان کرد: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که برنامه‌ها با محوریت مردم و به خصوص نسل جوان برگزار شود.

وی حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر به خصوص راهپیمایی22 بهمن را مورد اشاره قرار داد و افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال تداوم حماسه سیاسی و ضامن خلق حماسه‌های دیگر است.

حجت‌الاسلام شیبانی افزود: اگر می‌خواهیم در مقابله با تهاجم فرهنگی استکبار جهانی که دغدغه رهبر فرزانه انقلاب و همه دلسوزان انقلاب است موفق عمل کنیم باید عرصه فرهنگ و هنر را حمایت، تقویت و پربار نماییم.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان بستک بیان داشت: در این نمایشگاه هنری که در محل سالن عباسیه این شهرستان برگزار شده، بانوان هنرمند شهرستان آثار هنری خود را در رشته‌های خوشنویسی، عکاسی، طراحی، هنرهای تجسمی و ... به نمایش گذاشتند.

رئیس ستاد دهه فجر شهرستان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند تا پایان دهه مبارک فجر همه روزه از ساعت 14 تا 22 از این نمایشگاه دیدن و در مراسم جنگ شادی که هر شب در این محل برگزار می شود حضور یابند.

گفتنی است این نمایشگاه با حضور فرماندار شهرستان و مسئولان دستگاه‌های اجرایی افتتاح شد.

انتهای پیام/88001/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول