اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار منوجان عنوان کرد

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دینی در برنامه‌های دهه فجر منوجان

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان گفت: باید از ظرفیت‌ها و الگوهای دینی و مذهبی در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله دهه فجر استفاده کنیم.

لزوم استفاده از ظرفیت‌های دینی در برنامه‌های دهه فجر منوجان

به گزارش خبرگزاری فارس از منوجان، ابراهیم براندیش ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان گفت: اگر ما خودمان را از سربازان امام زمان (عج) می‌دانیم باید در مسیر ولایت گام برداریم.

وی با بیان اینکه دشمن برنامه‌های سنگینی را علیه کشور آغاز کرده است و ما باید با روحیه‌ای قوی با آن‌ها مقابله کنیم، ادامه داد: انقلاب ما انقلاب مردمی است و مردم باید همه جا حضور داشته باشند و از ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم، خوب استفاده کنند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار منوجان با تاکید بر اینکه در ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه باید اطلاع‌رسانی را با حساسیت و دلسوزی انجام دهیم زیرا کار فرهنگی اثربخش است، تصریح کرد: باید از شخصیت‌ها، ظرفیت‌ها و الگوهای دینی و مذهبی و مساجد در مناسبت‌های ملی و مذهبی استفاده کنیم.

براندیش ادامه داد: ما که امروز مسئول هستیم باید در این راستا قدم برداریم تا مردم حضور فعال داشته باشند و این برنامه‌ها و ظرفیت‌ها را به نسل جوان انتقال دهیم.

وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمن این است که روحیه ایثار و شهادت را از ما بگیرد و ما باید با یک روحیه قوی برنامه و هدف داشته باشیم زیرا در این صورت می‌توانیم با نسل جوان ارتباط بر قرار کنیم.

انتهای پیام/80006/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول